1

Onderwerp: Klein maar fijn!

Een klein stapeltje met hondenmandje + hondje. Een felicitatie voor een 50 jarig huwelijk. Ze geven geen feestje maar een taartje kan natuurlijk altijd  ;) . Iedereen is altijd zo enthousiast, wat is taartjes maken toch geweldig!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6DJGKWUO.jpg

2

Re: Klein maar fijn!

o wat leuk, hoe heb je die deuk gemaakt, of kwam hij toevallig zo uit met bakken ?

3

Gewoon een klein biscuitje gebakken. Iets onder het midden horizontaal doorgesneden. Onderste helft gevuld. Bovenste helft met een ronde uitsteker in het midden doorgestoken (krijg je een donut). De donut op de vulling leggen. Het uitgestoken biscuit horizontaal doormidden gesneden, bovenste helft weer teruggeplaatst in het gat. Zo heb je dan de vulling gelijk afgeschermd. Afgesmeerd met botercrème en daarna met fondant bekleed. Snap je 'm nog??? T'is vrij simpel maar zo lastig uitleggen :D
Dus niet perongeluk maar er is over nagedacht  O-)  :lol:

4

Deze is ook echt supergaaf zeg... leuk hondje ook... ik moet me nog eens in boetseren gaan verdiepen (ben bang dat ik niet zo handig ben)

5

@Wenno, gewoon proberen. Ik vraag altijd mijn zoontje, EN? WAT IS HET?? Als hij al zegt dat het een hondje is dan vind ik het al prima, tenzij ik net een varken heb gemaakt  :lol:  :lol:  :lol: