1

Onderwerp: Waar zijn zakken van 15 kilo cupcake mix te koop??

De titel zegt het al...... Waar zijn zakken van 15 kilo te koop van fucakes voor cupcakes??? De 5 kilo is bij mij zo op. En ik denk dat 1 zak van 15 kilo goedkoper is dan 3 zakken van 5 kilo. Wie kan mij helpen????

Bakken is mijn passie!!!

2

Re: Waar zijn zakken van 15 kilo cupcake mix te koop??

Die zijn er niet....alleen biscuitmix is in 15 kilo-zakken te koop.....

Vwb FunCakes dan, van andere merken zijn grote balen maar méér dan 15 kilo, 20/25 kilo.

Dank je wel voor je antwoord. Zelf vind ik funcakes fijn werken. Heb nooit andete geprobeerd. Weet jij of iemand anders op dit forum welke nog meer lekker smaken???

Bakken is mijn passie!!!

4

Van bakels bestaan ze wel..  bij groothandels en das t zelfde als funcakes

Bedankt...ik heb het deze werk nodig. Heb je voor mij een link??

Bakken is mijn passie!!!

6

Hallo ik was zojuist net bij groothandel Makro geweest en daar hadden ze WEL grootzak van funcake 15 kilo...Prijs heb ik niet zo gauw gezien....Dus ze bestaan wel...

In dordrecht lagen ze onderaan bij wilton spullen naast Callabout chocoladezakken

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

7

Manon-dennis schreef:

Bedankt...ik heb het deze werk nodig. Heb je voor mij een link??

Nope ik heb een plaatselijk groothandel.. die niet bezorgd ofzo..
Denk dat je even moet googlen

8

Cupla schreef:

Hallo ik was zojuist net bij groothandel Makro geweest en daar hadden ze WEL grootzak van funcake 15 kilo...Prijs heb ik niet zo gauw gezien....Dus ze bestaan wel...

In dordrecht lagen ze onderaan bij wilton spullen naast Callabout chocoladezakken

Jij hebt het over biscuitmix terwijl TS duidelijk vraagt om cupcakemix in zakken van 15 kilo........... ;)

Die zijn dan ook niet (makkelijk) verkrijgbaar.

Iedereen bedankt voor zijn haar reactie. Ben nu aan het zoeken waar funcakes het dichts bij mij in de buurt te koop is. Want opsturen word, denk ik, een duur grapje.
Dus als iemand een adres heeft in de buurt van Stroe dan hoor ik het graag.

Bakken is mijn passie!!!

10

@ Annick67 nee was echt CupCakemix...Ik heb zelf nog getwijfeld om mee te nemen.....Maar heb toch maar 1kg zak meegenomen

11

@ manon-dennis hier de lijst waar ze FunCake spullen verkoop ws zit wel eentje in je buurt...

http://www.funcakes.nl/?Verkoopadressen

12

Cupla schreef:

@ manon-dennis hier de lijst waar ze FunCake spullen verkoop ws zit wel eentje in je buurt...

Welke Makro ben je geweest dan als ik vragen mag? Ik zie ze waar ik kom nooit staan (Delft, Amsterdam, Nieuwegein/Utrecht.....  :s).

13

In dordrecht en barendrecht hebben ze wel....zie ze regelmaat liggen

14

Ga ik daar morgen eens kijken (Barendrecht om te beginnnen), dank je.

15 Laatst bewerkt door Cupla (27-11-2011 20:20)

En als je niet kan vinden is denk ik dan de laaste zakken want er lagen maar 2 zakken in dordrecht en toevallig kwam medewerker naar me toe van makro en die wist me vertellen dat hele funcake assortiment eruitgaat omdat niet goedloopt ??? ik heb vol verbazing die vrouw aangestaard

Ik mag hopen dat niet waar is want ik vind juist fijn dat daar te koop is

16

annick67 schreef:
Cupla schreef:

Welke Makro ben je geweest dan als ik vragen mag? Ik zie ze waar ik kom nooit staan (Delft, Amsterdam, Nieuwegein/Utrecht.....  :s).

Ze schreef dat ze in Dordrecht was geweest....
Daar kom ik ook zeer regelmatig, maar tot nu toe nog nooit 15 kg zakken gezien, hoger dan de 5 kg mix voor biscuit kwamen ze daar tot nu toe niet. Zal er eens op letten!

I just love it....!!

17

Oh, ik loop een stukje achter zie ik.... ERUIT?!?! Zijn ze nou helemaal  :s

I just love it....!!

18

@ mamalein zullen we boze brief schrijven en dat ze in assortiment moet houden.....

19 Laatst bewerkt door Cupla (27-11-2011 20:22)

1x is voldoende, knop bleef hangen

20

Goed plan, ik ben daar echt vaak voor de grotere verpakkingen. Ik vind 1 kg zakken zo onhandig, voor je het weet is het op.
Als je echt een brief gaat sturen doe ik mee hoor, mail me dan maar eventjes  :Y

I just love it....!!

21

ik geef wel gil als zover is  :Y

22

Ga morgen Duiven bellen of ze het hebben. Heb een adresje in Ede gevonden die het verkoopt.

Bakken is mijn passie!!!

23

mamalein schreef:
annick67 schreef:
Cupla schreef:

Ze schreef dat ze in Dordrecht was geweest....
Daar kom ik ook zeer regelmatig, maar tot nu toe nog nooit 15 kg zakken gezien, hoger dan de 5 kg mix voor biscuit kwamen ze daar tot nu toe niet. Zal er eens op letten!

In elke andere vestiging kwam ik ook niet verder dan de 5 kilo zakken biscuitmix van FunCakes, en Amsterdam en/of Delft zijn ook geen écht kleine vestigingen dus zou je ze daar zeker moeten/kunnen verwachten. Daarom ben ik verbaasd dat ze wel in Dordrecht en/of Barendrecht (hebben ge)staan.  :o

Ik ga morgenochtend eens bellen, ben benieuwd.

24

Cupla schreef:

:Y
Bij de makro in Groningen heb ik laatst zowel de biscuit als de cupcake mix van 15 kg gekocht

25

Ik was vandaag wederom in Makro in Dordrecht om mijn mooie kennie halen....En ik zag dat vak van 15kg Cupcake mix bijgevuld was en kost 17 euro MET btw...

Meneer was deze x vriendelijk en zei: als je in vak niet zie staan gewoon vragen want bij meeste makro zitten ze achter in magazijn omdat geen hardlopers zijn.....

Dus dames...gewoon vragen.....