1

Onderwerp: Mijn inzending voor het Mega taarten festijn

Het was voor mij de eerste wedstrijd waar ik aan mee deed. Toen ik binnen kwam zag ik al de een na de andere prachtige creatie staan. Ik heb de avond van te voren ook nog behoorlijk zitten twijfelen of ik wel mee moest doen. Er ging van alles fout. Het toppunt was wel dat de topper er nog om 0.00 uur afviel tijdens het maken van de foto's en hij 1 been gebroken had. Ik heb het nog proberen te lijmen maar het bleef helaas een gebroken huwelijk. De volgende ochtend viel zijn been er weer onderuit. Ik ben er dan ook niet van uit gegaan dat ik zou winnen.

Dit was mijn inzending:
http://94.100.126.98/1442400001-1442450000/1442407801-1442407900/1442407875_6_ltdh.jpeg

Nu is het wachten op het juryrapport. Ik ben benieuwd wat voor verbeter punten dat ik heb meegekregen. En heel misschien gaat het toch weer kriebelen als er een volgende wedstrijd komt.

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

2

Re: Mijn inzending voor het Mega taarten festijn

Ziet er mooi uit hoor, jammer van het onderbord dat daar vingers in staan.

groeten, Bianca
TAART in huis

3

Ja dat vond ik ook. Ik bedaccht me pas op het laatste moment dat er bij een bruidstaart ook een onderbord hoort. Het was een gevalletje van even snel. De volgende keer ga ik daar zeker meer aandacht aan besteden.

Dank je wel voor je feedback.

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

4

het is wel een prachtige taart zeg!!! Ik maak een onderbord altijd een dag of 3 , 4 van te voren. Dan krijg je er geen vingers meer in  ;)  Erg jammer van je topper want die ziet er heel leuk uit.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

5

hij was leuk hoor!

6

Hij is prachtig!  :thumb:  :thumb:

grtx
Natasja

It's all about cake. -  www.cakebitch.nl

7

Heel leuk! Jammer dat van alles misging. Ik ben wel nieuwsgierig naar je eigen bruidspaar. Is dat die op de taart nu al staat?

Be in love with what you have

8

sil schreef:

het is wel een prachtige taart zeg!!! Ik maak een onderbord altijd een dag of 3 , 4 van te voren. Dan krijg je er geen vingers meer in  ;)  Erg jammer van je topper want die ziet er heel leuk uit.

Kijk met die tip kan ik wat  :Y . Ik heb namelijk nog nooit een bruidstaart gemaakt en dus het onderbord bekleed.

9

Dit is ook zo'n prachtige taart maar wat jammer van je topper.  :thumb:

10

Je taart was erg mooi! Je mag heeeel trots zijn op je prestatie.

Ik weet niet of je dus oorspronkelijk een andere topper had en dat je deze in plaats van de kapotte hebt geplaatst of dat dit de gelijmde topper is...maar persoonlijk vind ik een gekochte topper not done op een wedstrijdtaart! Daar knapte is een beetje op af.

Dus een volgende keer....en dat moet je zeker doen!! Zelf een topper maken.  :Y

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

11

Kadohke schreef:

Je taart was erg mooi! Je mag heeeel trots zijn op je prestatie.

Ik weet niet of je dus oorspronkelijk een andere topper had en dat je deze in plaats van de kapotte hebt geplaatst of dat dit de gelijmde topper is...maar persoonlijk vind ik een gekochte topper not done op een wedstrijdtaart! Daar knapte is een beetje op af.

Dus een volgende keer....en dat moet je zeker doen!! Zelf een topper maken.  :Y

Dank je wel voor je advies daar kan ik zeker wat mee.

12

Het is een taart om trots op te zijn! Suoerknap, dat je mee doet. Er was als jury niet zo zeer "advies/verbeterpunten" te geven, maar zoals Katja zegt: een zelfgemaakte topper wordt hoger gewaardeerd en voor een wedstrijd als dit mag het spectaculairder. Dit is een  bruidstaart waar je veel bewondering mee zal oogsten op een echte bruiloft.

Groet, Jolanda

13

Ach dat onthouden we dan voor een volgende keer  ;).Voor mij was het al heel wat dat daar een taart stond. Op de volgende ga ik zeker meer mijn best doen. Ik weet nu een beetje wat ik kan verwachten.

14

Gitty schreef:

Ach dat onthouden we dan voor een volgende keer  ;).Voor mij was het al heel wat dat daar een taart stond. Op de volgende ga ik zeker meer mijn best doen. Ik weet nu een beetje wat ik kan verwachten.

Je hebt helemaal gelijk, dat je trots mag zijn op jouw prestatie. En meer je best doen, zal het niet zijn, dat heb je al gedaan, maar je zal je steeds verder ontwikkelen en nieuwe dingen durven. Niet dat dit hoeft, maar dat zijn wel de uitschieters bij een wedstrijd.

Groet, Jolanda

15

Ja die uitschieters had ik ook al gezien  :P  Ik had toen ook al niet meer de illusie dat ik ging winnen (alsof ik dat ooit gedacht had) lol.

Ik zou nog wel eens willen weten hoe dat schilderen op een taart gaat. Welke materialen dat daarvoor gebruikt worden. En lekker aan de gang willen met icing. De PME module bloemen maken staat ook nog op mijn verlanglijstje... Ach ik heb nog genoeg wensen maar ik ben ook maar pas sinds maart van dit jaar aan de gang met taarten maken.

Hij is enorm mooi! :Y  (jammer van de been)

17

Mooie strakke taart, daar mag je zeker trots op zijn. Maar je leert er ook heel veel van, vooral van de tips. Jammer inderdaad van het rommelige onderbord en ook ik vind dat de topper zelfgemaakt hoort te zijn, dat maakt de taart echt de jouwe! Volgende keer weer?!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek