1

Onderwerp: Stapelen met lollie stokjes wilton

Kan je de lolliepop stokjes van wilton gebruiken als deuvels?
Ik heb nog maar 1 normale douw van hout en wilde nieuwe gaan halen daar hadden ze alleen de witte lollipop stokjes ik twijfelde of het kon ze vertelde me dat dat kon maar ik twijfel.. Ze lijken zo flexibel..

Wie heeft ervaring?

Het wordt een taart van 25, 20, 15.rond..
Of afwiselen met de houten die ik nog heb? Daar kunnen denk ik 4 stokjes uit..

Re: Stapelen met lollie stokjes wilton

Niemand?

3

De lolliestokjes hebben maar een klein draagvlak en zijn inderdaad een beetje buigzaam. Ik zou ze niet gebruiken.
Mocht je je taart toch moeten maken dan zou je het kunnen proberen met bv drie stokjes bij elkaar, maar ik zou hem dan niet gestapeld vervoeren.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

4

Ik adviseer in de winkel altijd om ze niet in een taart te gebruiken, omdat ze van papier gemaakt zijn. Je zou zomaar vezeltjes in je taart kunnen krijgen.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

5

ik zou het ook niet doen, deed het wel in het begin, maar vond ze te risicovol en idd, ze zijn van papier..dus ik was bang dat er wat in de taart achterbleef, ik stapel alleen de grote taarten met plastic dowels en de kleintjes met stevige rietjes

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

6

Ik zou dan eerder maisprikkers bij de appie halen!

Don't just dream your life, but live your dreams too!

7 Laatst bewerkt door sweetheart88 (27-11-2011 00:15)

mmmm tja ik heb al gestapeld  :rolleyes:
Hopen dat het dan maar goed gaat...
Ik heb wel de onderste taart met 3 houten dowels (die dus het meeste moet dragen ) en extra lollie stokjes
En de bovenste heb ik met 1 houten dowel en de rest allemaal lollie stokjes... Hopelijk gaat het goed

Volgende keer ga ik gewoon weer dowels halen maar ik kon gewoon niks anders vinden (ook geen choco sticks in de winkel) en de bouwmarkt of een andere taart winkel verder weg ging ik niet redden helaas....

8

Of kitkat! Daar doe ik het mee, ik vindhet fijn werken.. En hoef vaak ook niets ervanaf te halen want mijn taarten zijn net zo hoog als de grote kitkatten! Ik bewaar overgens wel de kitkat altijd in de koelkast, worden ze lekker hard van!

Succes!

Denk terug met een lach aan gisteren, kijk met volle moed naar morgen, maar leef vooral vandaag!