1

Onderwerp: Cupcakes vandaag bakken, dinsdag ontdooien en decoreren?

Ik heb volgende week niet zoveel tijd, kan ik ze nu al bakken, goed laten afkoelen en dan invriezen? Ze dinsdagochtend ontdooien en decoreren, ik heb ze dinsdagavond nodig. Lijkt me geen probleem toch?

2

Re: Cupcakes vandaag bakken, dinsdag ontdooien en decoreren?

Je kan ze prima nu al bakken en decoreren en dan in de vriezer en de avond ervoor laten ontdooien.
Ik ga je ook even laten verplaatsen, dit is om je cc`s te showen.  :Y

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

De rubriek klein&fijn is voor het showen niet voor het stellen van vragen...........

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen aangezien het gaat over plannen, invriezen en ontdooien

4

Dus gewoon kant en klaar invriezen? Dat zou te gek zijn, want ik moet 22 dec 50 cupcakes klaar hebben (traktatie van beide kids).

Worden de cc dan niet te droog?

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

5

Ik zit met hetzelfde probleem maar aangezien ik van de week voor een verjaardag al  cc's moet bakken ga ik der wat extra maken en die invriezen en voor de test volgende week ontdooien, ik vind vast wel een slachtoffer dat samen met mij de smaaktest wil doen  :Y
Aangezien een cakeje zo is gemaakt lijkt mij dit de beste oplossing zodat mijn twijfels iig weg zijn.

It's just a piece of cake