1 Laatst bewerkt door Annemiek (26-11-2011 13:32)

Onderwerp: Website voor 'plakoogjes', verzendig gratis

Omdat ik te laat was bij de groepsbestelling voor de plakoogjes, ben ik zelf op zoek gegaan.

In het engels noemen ze ze 'eye decals'...

Ik heb een Amerikaanse site gevonden, waar ze nu niet allemaal op voorraad zijn, maar ze zijn een stuk goedkoper €5.30 en de verzending is gratis!

http://www.mimiwoo.com/index.php?cPath=27_283

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

2

Re: Website voor 'plakoogjes', verzendig gratis

goeie tip, sla hem gelijk even op :)

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

3

Ik denk niet dat die eetbaar zijn, of wel? Ze worden op deze site namelijk gebruikt op porseleinen/kunststof poppen...

4

Mijke79 schreef:

Ik denk niet dat die eetbaar zijn, of wel? Ze worden op deze site namelijk gebruikt op porseleinen/kunststof poppen...

Dat klopt! Het is voor poppetjes die niet opgegeten worden. Dat waren die anderen ook niet, waarvoor een gezamenlijke inkoop was...

5

Die andere waren toch eetbaar? Tenminste, dat dacht ik wel...

6 Laatst bewerkt door Annemiek (26-11-2011 13:50)

Mijke79 schreef:

Neehoor, die andere zijn ook niet eetbaar! Maar aan de andere kant is het zo'n klein fliebertje... Net als met de glitters. Het is vaak non-toxic. dus niet giftig, maar wordt niet opgenomen/verteerd door je lichaam.
Mijn poppetjes worden meestal toch niet opgegeten. Ten eerste zijn ze hard (vooral met tylose) en ten tweede wil men ze vaak bewaren...

7

ik heb ook even gekeken op de site en kan niet achter halen of ze eetbaar zijn

Groetjes Marjon

8

deze zijn idd goedkoper dan mijne maar let wel op dat deze maar 12 paar ogen heeft en de mijne tussen de 60 en 90 paar ogen. vind wel raar eigenlijk dat ze gratis verzenden maar ja als alles ´klopt´ is het misschien voor sommige het proberen waard

9

evelien1001 schreef:

deze zijn idd goedkoper dan mijne maar let wel op dat deze maar 12 paar ogen heeft en de mijne tussen de 60 en 90 paar ogen. vind wel raar eigenlijk dat ze gratis verzenden maar ja als alles ´klopt´ is het misschien voor sommige het proberen waard

Zoals gezegd was is veel te laat om jouw topic te zien, dus ik heb geen plaatjes van 'de jouwe' gezien. Zien die er ongeveer hetzelfde uit?

10

Annemiek schreef:
evelien1001 schreef:

Zoals gezegd was is veel te laat om jouw topic te zien, dus ik heb geen plaatjes van 'de jouwe' gezien. Zien die er ongeveer hetzelfde uit?

Ah ok :)
Nee ze zijn wel anders, er zitten er heel veel op een vel met verschillenden modellen. Ook de soorten oogjes zijn heel anders

11

Annemiek schreef:
Mijke79 schreef:

Neehoor, die andere zijn ook niet eetbaar! Maar aan de andere kant is het zo'n klein fliebertje... Net als met de glitters. Het is vaak non-toxic. dus niet giftig, maar wordt niet opgenomen/verteerd door je lichaam.
Mijn poppetjes worden meestal toch niet opgegeten. Ten eerste zijn ze hard (vooral met tylose) en ten tweede wil men ze vaak bewaren...

heb toch liever dat als ik op nr 100 achter om kijk , dat ik wat zie glitteren dan dat me een paar ogen aan staren ... ;)  :D

12

frummeltje schreef:
Annemiek schreef:
Mijke79 schreef:

heb toch liever dat als ik op nr 100 achter om kijk , dat ik wat zie glitteren dan dat me een paar ogen aan staren ... ;)  :D

Whahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zie het helemaal voor me...

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.