1

Onderwerp: Groener dan groen...

Hallo, ik zal me ook even voorstellen, het is zo raar anders om ineens uit het niet te reageren op topics, lees al een paar dagen dit forum door en heb veel moois gezien... Zag bij een ander voorstel berichtje diegene schrijven dat als hier de beginners 'mislukkingen'zag dat ze niet goed durfde haar eigen begintaarten te showen, dat dacht ik eigenlijk ook gelijk...pff...Maar zoals mijn titel zegt Groener als groen, ik heb nog geen taart, cupe cake of iets dergelijks gebakken...

Tja wat doe ik hier dan...Nu creatief ben ik wel zeker, heb vele hobby's, maar nooit tijd. Begin dit jaar zwaar overspannen geraakt en daardoor bij Psych/ Fysio terecht gekomen, en daar kreeg de opdracht om eens uit te zoeken wat vind ik nou echt leuk om te doen, wat geeft mij ontspanning, waar laad ik als ware van op. Nu hele weg is dat natuurlijk geweest dat zal ik jullie gaan besparen, maar ondertussen wel een hele omkeer gemaakt, mijn baan opgezegd, afgelopen week was mijn laatste werkweek en per januari ga ik weer terug studeren met mijn 32 jaar. Ook ben ik aan het inventariseren wat van alle dingen die ik leuk vind, wil ik nu echt wat gaan uitbreiden en wat meer mee doen. Hier zijn een 3 tal grote hobbies uitgekomen, bakken zat daar niet bij...;-)

Tja :o ,  Hoewel ik het geweldig vind om te zien wat er zo al gemaakt wordt, dacht ik ook, tja iedereen doet het al, moet ik nou ook met die meute mee? Weinig origineel, workshops zijn duur en materiaal waarschijnlijk. Dus nee, laat dat maar aan andere over...
Maar ja, toen was ik in een kookwinkel voor sintkado manlief (hij is de kok in ons huis). en zag een boek over cake pops en was verliefd :o !! Dat wilde ik ook kunnen, zo leuk en toch origineel, ik kende het in ieder geval niet. Dus ben me er in gaan verdiepen en daar ook spulletjes voor in huis gehaald (of ben bezig te verzamelen) voor mijn sintkado, zat ik met kerst de eerste kan maken om mee te nemen naar mijn familie.

Zo rond surfend kom je overal en ook hier en zie je nog meer cupcakes en taarten en manieren en dat eht allemaal best simpel kan, prijzen van materialen vallen mee....dus ja ook ik ben toch wel besmet en zal niet kunnen laten om voor verjaardag van kids of andere bekende een taart te maken of met cup cakes te rommelen :D  O-)  l blijft misschien mijn focus wel op het kleinere gericht, maar beloven kan ik dat niet... :P

Groetjes Renske

Groetjes Renske

Re: Groener dan groen...

Hallo Renske, welkom op dit gezellige forum. Ook al zou je niet veel bakken is dit forum al een ontspanning op zich om al die mooie foto's te bekijken en die heerlijke recepten te lezen.
Heel veel succes met je cakepops.