Onderwerp: Haastklus voor schoonpaps... :-S
Taart stond al wel in de planning en ik zou hem meenemen als we op verjaardagsvisite gingen bij schoonpaps, omdat ie vandaag 60 jaar werd... Vrije hand, moeilijk bij een man die 60 wordt... Hobby: vissen... Hij zou pas vanaf een uur of 1 visite krijgen... Helaas stond ie om half 12 zelf al voor de deur, omdat er al visite was, maar de taart was nog niet af! Dus ik de vaart er in gezet en gezegd dat ik binnen een half uur klaar zou zijn en hem dan zou bellen... De taart was al gevuld en afgesmeerd, dus moest nog bekleden en decoreren... Het is me gelukt, maar niet zo precies als ik altijd doe en had er dus geen goed gevoel bij... Gelukkig was ie er zelf heel blij mee!!! Ik baalde alleen wel... want toen ik aankwam met de taart, haast haast, wilde de visite die er toen zat geen taart!!! Voor niks gehaast dus!!! Gelukkig vond de visite die later kwam de taart wel erg mooi EN lekker! Heel verhaal... komt ie...

Bedankt voor het kijken en een reactie zou leuk zijn!
Het water is idd gemarmerd
... ook de foto's moesten snel snel, dus die zijn ook niet je van het... helaas...