Re: Weer een nieuwe bumba, in een bootje
dat is een leuke orginele taart!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Weer een nieuwe bumba, in een bootje
dat is een leuke orginele taart!!
Chapeau! Echt een originele bumbataart! 
Ah wat een sjatje!!!
Ik heb nu 2x de parade gemaakt en was daar wel klaar mee, deze is leuk voor een nieuwe uitdaging!! 
Gave taart hoor, leuk die slak die onder dat tentdoek door piept! Mooi afgewerkt, top!!! 
Superleuk, vooral die slak!!!
Ik heb zelden zo'n leuke bumbataart gezien!!
Super gaaf!!! mooi hoor!
Wowwww wat is dit een waanzinnig leuke Bumba taart! 
Een toppertje!!! Prachtig gedaan met zoooveel details, je blijft maar naar boven scrollen!
Complimenten voor jou! 
prachtig!

Súper! Ik hou helemaal niet van die gele clown
, maar deze taart is toch wel super gaaf!!!
Echt heel erg leuk gedaan, ik vind buma ook niet zo leuk (meer), maar dit is toch wel een hele orginele uitvoering waardoor hij weer leuk wordt!
off topic:
ik had echt even een verwarrend momentje, ik dacht huh heb ik al gereageerd op dit topic, daar kan ik me niets van herinneren
Ik zag namelijk dat de laatste reactie van Rinske was 
wat een ONTZETTEND leuke taart zeg!
Ook ik kijk niet veel meer naar taarten met Bumba, maar deze is toch wel heel erg gaaf! Sla hem even op ter inspiratie...
Wow! Dit is echt de állerleukste bumba-taart die ik tot nu toe voorbij heb zien komen! 
vind deze echt heel leuk
grt Carla
Eindelijk een Bumbataart die helemaal leuk is!
Origineel gedaan zo!

Heel erg leuke taart!
Leuk!! Vooral de details zijn super...zoals dat slakje dat "uit de taart kruipt"...
wauw super!!!
ook ik sla em op 
Super mooi en knap dat je nog weer wat origineels wist te verzinnen.
Petje af hoor wat een supertaart !! origineel, en erg mooi geboetseerd!!

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Weer een nieuwe bumba, in een bootje