Onderwerp: [FEEDBACK] Mijn alleraller eerste PME1 taartje....
Het is allemaal begonnen met het verjaardagspartijtje van mijn dochter(13) en zie hier, een paar maanden verder en mama doet de eerste PME cursus.(bij Lies)
Op naar de volgende 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [FEEDBACK] Mijn alleraller eerste PME1 taartje....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het is allemaal begonnen met het verjaardagspartijtje van mijn dochter(13) en zie hier, een paar maanden verder en mama doet de eerste PME cursus.(bij Lies)
Op naar de volgende 
Zo mooi zeg!
dubbel is niet nodig.
Ziet er goed uit maar ook heel erg lekker.
Je hebt trouwens een mooie rand gebruikt.
Weet je misschien ook hoe die heet?
Je hebt trouwens een hele mooie taartenstandaard.

Hahahaha...waar een emmer fondant al niet goed voor kan zijn he
.
Die rand(wat een gepriegel om 'm er heel uit te krijgen) ga ik voor je nakijken.
Ja....Lachen die standaard van jou. Heel creatief gevonden.
Ik zat eerst de eerste foto te bekijken en dacht toen nog even aan een tupperware doos maar bij de tweede foto was het duidelijk.
Bedankt...had je 'm even in de vriezer gelegd??
Prachtig!
Dat belooft wat, ik ga ook naar de pme bij Lies in februari.
Ik krijg er nog meer zin in nu!
Ja....Lachen die standaard van jou. Heel creatief gevonden.
Ik zat eerst de eerste foto te bekijken en dacht toen nog even aan een tupperware doos maar bij de tweede foto was het duidelijk.Bedankt...had je 'm even in de vriezer gelegd??
Inderdaad even in de vriezer.
We zijn bijna buren trouwens 
..nou dan kom je even op de koffie.
Welkom.
Gezellie.
Oh wat mooi zeg!
Ik start in maart ook bij Lies, helaas eerst met module 3 want die is op zaterdag
Prachtige taart hoor, met hele mooie details!
Ik ben zelf in het bezit van mijn masters en ben nog steeds blij dat ik de PME cursussen heb gedaan. Jammer dat er geen PME 4 bestaat hihihi.
Wat ik alleen jammer vind, is dat de bovenkant van de taart gebobbeld is. Of valt het licht verkeerd? Dat kan natuurlijk ook.... en dan heb ik niks gezegd

Oh wat mooi zeg!
Ik start in maart ook bij Lies, helaas eerst met module 3 want die is op zaterdag
Dan gaan we elkaar ontmoeten 
Wat ik alleen jammer vind, is dat de bovenkant van de taart gebobbeld is. Of valt het licht verkeerd? Dat kan natuurlijk ook.... en dan heb ik niks gezegd
![]()
Ik zie de bobbels op de foto ook maar in het 'echie' zijn ze véél minder aanwezig. Neemt niet weg dat er echt wel een paar zullen zitten
Oefening baart kunst. (zeggen ze
)
Mirella80 schreef:Oh wat mooi zeg!
Dan gaan we elkaar ontmoeten
Oh wat leuk!
Baal er wel van hoor had liever nu met 1 begonnen, maar ja het is niet anders, hopelijk komen 1 en 2 ook eens in het weekend
Erg mooi zeg!
En wat een mooi sierrandje! 
Heel mooi gedaan.
Kleur ook erg mooi!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [FEEDBACK] Mijn alleraller eerste PME1 taartje....