1

Onderwerp: Welke kleurencombinatie?

Ik ga voor een 18-jarig meisje een boltaart maken met rode, oranje en gele roosjes (waterval). Maar ik weet niet goed welke kleur ik als bekleding zal gebruiken. Het moet niet te bont worden, zou wit of blauw wat zijn? Ik wilde de bekleding met een structuurmat doen. Zou dat mooi zijn?

Groetjes, Monica

2

Re: Welke kleurencombinatie?

Roze of wit.

Ik hou zelf niet van structuur in combi met veel rozen, vind ik te druk maar er zullen genoeg mensen zijn die het mooi vinden, succes  :thumb:

3

ik zou voor een witte bekleding gaan... en inderdaad geen structuurmat gebruiken om een beetje rust erin te houden....

4

Het witte dus gewoon glad houden? Is misschien inderdaad wel mooier, om het accent bij de rozen te houden. Bedankt voor de hulp!

Groetjes, Monica

5

mij lijkt een andere tint oranje erg mooi voor zon jonge griet
is het iets minder een bruidstaart

moeilijk he

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

6

Inderdaad moeilijk!
Heel licht oranje dan? Of toch maar wit?

Groetjes, Monica

7

Dan zou ik voor licht oranje gaan, vind dat ook lekker fleurig voor een jonge meid  :Y

8

ja, dat was ik ook aan het denken... een lichtere tint van één van de kleuren die je gebruikt voor de rozen.
Dan wordt het een mooi geheel!

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

9

Hahaha nou weet ik het helemaal niet meer! Van anderen hoor ik nu weer over een felle kleur als achtergrond, bijv. paars, om het lekker hip te maken!

Ik denk er nog maar even over na, ik ga nu eerst boodschappen doen en poetsen, daarna ga ik met de taarten aan de slag dus ik heb nog eventjes de tijd!

Groetjes, Monica

10

ik zou sowieso geen andere kleur er aan toe voegen, en al helemaal geen paars. Paarse vloekt namelijk dan heel erg bij je roosjes.
Ik zou het ook gewoon rustig houden, dus of wit gebruiken, of baby roze, of heel licht oranje of heel licht geel.

ook ik heb nu een eigen site, lekkere keek

11

Nou ik ben er uit hoor, het gaat toch paars worden!
Ik heb haar even gesproken op facebook en ze gaf aan van veel vrolijke kleuren te houden, en ik heb in de winkel zojuist wat kleuren bij rood-oranje-geel gehouden, en ik vond zelf paars toch wel er uit knallen. Het is een griet van 18 dus ik wil het niet te saai maken. Dus dat paarse gaat 'm toch maar worden!

En mocht ik tijdens het bekleden toch twijfelen dan kan ik het er altijd nog weer afhalen.

Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken!!!

Groetjes, Monica

12

succes
lijkt me leuk [paars is hip]
in ieder geval veel leuker dan dat brave wit

ben benieuwt naar het resultaat

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

13

Klinkt goed met paars er bij, ik zou wel een structuurmat gebruiken.. Lekker druk houden de meeste meiden wel van! Anders wordt het zo'n "oubollig" taartje.

Ben wel benieuwd naar het eindresultaat! :Y

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

14

Het is paars geworden, mét structuurmat. En ze vond 'm geweldig!

Gevuld met baileyscrème & tiramisuvilling:
http://img.photobucket.com/albums/v606/Mookje/Taarten/380412_10150436067299929_688969928_8348605_986207255_n.jpg

En deze was voor dezelfde jarige, gevuld met bokkenpootjes-bc & kersenjam:

http://img.photobucket.com/albums/v606/Mookje/Taarten/383960_10150436067449929_688969928_8348606_350868984_n.jpg

Groetjes, Monica