Re: Vanillestokje of extract ????
Wat betaal je dan aan verzendkosten voor zo'n doosje uit Belgie?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vanillestokje of extract ????
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja daar ben ik ook benieuwd naar.
Verzenden kostte 5,95.
Daarom meteen maar 5 zakjes besteld, dan komt er omgerekend maar 1,19 per zakje bij aan verzendkosten.
3,69 voor 10 gram blijft nog steeds aanzienlijk goedkoper dan het goedkoopste adres wat ik in Nerderland heb kunnen vinden.
Gr,
John.
Bedankt allemaal voor de tips.
Ik heb even bij de Lidl vanillestokjes gekocht, maar zal in de toekomst isschien wel bestellen in Belgie.
@ JPS: John laat je ons nog weten hoe de vanille uit Belgie bevalt,
of het makkelijk te verwerken is en een goede vanillesmaak geeft?
Even een upje.
Voor degene die de website nog niet hebben bekeken, ze verkopen de stokjes ook per 50 stuks. Dit kost 32,95.
Bij aankopen vanaf 30 euro betaal je geen verzendskosten, dit is voor zowel belgie en nederland.
Dus omgerekend betaal je 66 cent per stokje, lang niet zo slecht dus.
Hopelijk meld JPS nog even hoe de stokjes bevallen.
Even een upje.
Voor degene die de website nog niet hebben bekeken, ze verkopen de stokjes ook per 50 stuks. Dit kost 32,95.
Bij aankopen vanaf 30 euro betaal je geen verzendskosten, dit is voor zowel belgie en nederland.Dus omgerekend betaal je 66 cent per stokje, lang niet zo slecht dus.
![]()
Hopelijk meld JPS nog even hoe de stokjes bevallen.
Ja, inderdaad heel goedkoop. Wil alleen niet met 50 stokjes zitten als dat van die droge stokjes blijken te zijn. Volgens mij heeft JPS merg gekocht en geen stokjes.
Ik heb inderdaad het merg gekocht. Helaas nog geen gelegenheid gehad om ergens in te verwerken. Morgen vrije dag genomen, wilde eerst gaan winkelen voor 5 dec maar de weersverwachting voorspelt niet veel goeds dus misschien dan maar wat bakken met vanille erin.
Nog suggesties voor iets waar veel vanille in kan?
Gr,
John.
Vraagje,
Kan iemand mij misschien vertellen hoeveel merg ongeveer overeen komt met een theelepel extract?
Bij voorbaat dank,
John.
De weersverwachting bleek hier niet van toepassing. Nog niets gebakken dus.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vanillestokje of extract ????