Onderwerp: Voor het eerst mijn Wampus standaard gebruikt....
Voor het eerst een bruidstaart met de wampus standaard. Hij is gemaakt met zijde pioenrozen en staat, al lijkt dat misschien niet zo, zo stevig als een huis....

www.taartendroom.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voor het eerst mijn Wampus standaard gebruikt....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het eerst een bruidstaart met de wampus standaard. Hij is gemaakt met zijde pioenrozen en staat, al lijkt dat misschien niet zo, zo stevig als een huis....

Oeh, dat ziet er spannend uit!!
Geweldig!!!
Wow!!!
Inderdaad, ik sluit me bij mijn voorgangers aan: WOW!!!
Echter superstrak...
Zag 'm ook al op facebook, Geweldig
zo mooooooooooi
Schreef ik op FB ook al... dit wil ik ook leren...
PRACHTIG!
gr, Miriam
Oooh ik zou denken die taarten vallen er zo vanaf... Wat een gaaf gezicht zeg!!!
Wat een enge standaard met een prachtige taart 
Zo wauw wat mooi!!!!
Ik wil deze standaard ook graag kopen,was het makkelijk te gebruiken....???
Want dan ga ik hem denk toch ook maar bestellen....
Hij is zo super leuk geworden....
Jee, wat een uitvinding dat ding! Had niet gedacht dat het er in het echt zo leuk zou uitzien
Soms ook best fijn dat je de vorm voor zich kan laten spreken - maw lekker snel klaar bent met je decoratie
(en voordat daar iemand over valt
dat mag ik van Peggy best zeggen
wij kennen elkaar hè meis?)
Jee, wat een uitvinding dat ding! Had niet gedacht dat het er in het echt zo leuk zou uitzien
Soms ook best fijn dat je de vorm voor zich kan laten spreken - maw lekker snel klaar bent met je decoratie
(en voordat daar iemand over valt
dat mag ik van Peggy best zeggen
you know me hè meis?)
![]()
![]()
(en voordat daar iemand over valtdat mag ik van Peggy best zeggen
wij kennen elkaar hè meis?)
Zo is dat Peet... hihi Zooooo fijn als ze zijde bloemen op de taart willen, DA"S pas ideaal!!! haha...
Inderdaad een super uitvinding deze standaard, hij werkt super!!!
Zo wauw wat mooi!!!!
Ik wil deze standaard ook graag kopen,was het makkelijk te gebruiken....???
Want dan ga ik hem denk toch ook maar bestellen....![]()
![]()
Hij is zo super leuk geworden....
Hij is echt heel goed te gebruiken, je moet alleen wel vullen met een "veilige" vulling en zorgen dat ze goed zijn aangekoeld, vooral de middelste bedoel ik dan die erg schuin staat...
Okey barcarolle bedankt voor het snelle reageren...
Dus gewoon voor de middelste een vastere vulling gebruiken....
En dan nog steviger laten worden in de koelkast...bedankt voor de tip!
Ik ga hem denk ook maar aanschaffen...
Groetjes pirosk
Het ziet er zó eng uit maar ik vind em geweldig!
Wauw, ziet er best eng uit
.
Maar het geheel is wel superleuk!
Geweldig!
Bedankt allemaal.... toch is het helemaaaal niet eng. Met die standaard staat ie super stevig hoor!!!
Wat gaaf!
Wow, hij is mooi! Ik heb vorige week zelf zo'n standaard gemaakt, ik vond de schroefdoppen van de Wampus zo lomp. Wat vind jij daarvan?
Wow, hij is mooi! Ik heb vorige week zelf zo'n standaard gemaakt, ik vond de schroefdoppen van de Wampus zo lomp. Wat vind jij daarvan?
Dat klopt, die zijn best lomp, maar uiteindelijk zal best weinig taart schelen denk ik. Wel knap dat je dat zelf kan hoor!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voor het eerst mijn Wampus standaard gebruikt....