Re: 2 babyshower taarten en een kasteeltaart (trots!)
Ik vind ze ook allemaal geweldig! Mag ik je babyshower taarten 'pikken' voor inspiratie??? 
http://www.linascakeshop.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 2 babyshower taarten en een kasteeltaart (trots!)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind ze ook allemaal geweldig! Mag ik je babyshower taarten 'pikken' voor inspiratie??? 
Heel erg mooie taarten.
knappe taarten
Wowwww wat een prachtige taarten! En onze beide dochters kijken over mijn schouder mee vanaf de bank en roepen ook al "wowww die is mooi!" Dus 3x chapeau!!!

moooooi! Veel decoratie, maar toch niet druk, super gedaan! Je had misschien bij het kasteel een lange pluk haar uit het raam kunnen laten hangen, haha. Maar persoonlijk zou ik dat zonde van de taart vinden, hij is helemaal goed zoals hij is 
Ik vind ze alle 3 prachtig!!!! 
heel mooi!
welke mold is dat van de babyrandjes?
Dankje!
Het is een mold van Karin Davis, zou de naam zo even niet weten...
Natuurlijk! Daar is dit forum toch ook voor... Inspiratie op doen!
mooi hoor! vraagje zijn die torens echt of van plastic?
De torens zijn van de wilton castle set. De daken heb ik wel bekleed met fondant.
Prachtige taarten stuk voor stuk
sabbie27 schreef:mooi hoor! vraagje zijn die torens echt of van plastic?
De torens zijn van de wilton castle set. De daken heb ik wel bekleed met fondant.
bedankt! vind hem echt heeeel gaaf!
verhaaltje? we willen alleen maar kijken, kijken en nog eens kijken, helemaal top!!

Wauw supermooi!
Leuk!!!!
Alle 3!
En ik vind t blauwe beertje en olifantje echt super cute!!
Mooi geboetseerd!
Groetjes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 2 babyshower taarten en een kasteeltaart (trots!)