1

Onderwerp: Glutenvrije Sint cc's

Voor in de winkel van mijn broertje (Gezond & Wel) glutenvrije cc's met als thema...SINT.
Een voordeel...mijn keuken is weer kraakhelder.
Dit is het resultaat...
http://i42.tinypic.com/3517gyh.jpg
In het midden de zak van Sint met als cadeau...een cc! (bedankt voor het leuke idee ;) )

Re: Glutenvrije Sint cc's

leuk zijn ze !

heel leuk! je zou zo een glutenallergie vergeten als je dit ziet :thumb:

I never met a calorie I didn't like....

4

Leuk gemaakt, hoor!! ik begrijp alleen niet waarom je keuken nu weer kraakhelder is.....hahah :D
groetjes Jolanda

Dat gaat er wel in...tussen neus en kin!
groetjes Jolanda

5

denk dat ze die eerst heel goed gepoetst heeft vanwege de glutten ofso.... ze zien er erg leuk uit...

6

Heel erg leuk!!!

Zitten er in fondant/marsepein ook geen gluten dan? (misschien een domme vraag, maar ik ben er niet in thuis!)

7

Bij mijn neefje van net 2 is geconstateerd dat hij ook glutenallergie heeft (in combinatie met lactoseallergie).
Nu zijn de ouders nog onbekend in dit wereldje, maar ik als tante helemaal. Het lijkt nu alsof de meeste lekkere dingen niet meer mogen.

Nu ik dit lees zie ik mogelijkheden. Waar kan ik glutenvrij cc mix kopen?

In de webshop las ik dat fondant glutenvrij is (is speciaal kopje)

8

Lief dat je dit hebt willen maken.. het is een erg vervelende allergie!

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

9

ze zijn super leuk.
Heb je een speciaal recept hiervoor of waar kan ik dat vinden?
De dochter van mijn vriendin heeft dezelfde allergie. Kan ik ze een keer verrassen.

10

ze zijn super leuk.
De dochter van mijn vriendin heeft dezelfde allergie. Kan ik ze een keer verrassen.

11

YvonneJ schreef:

ze zijn super leuk.

Hoi Yvonne,
Dit heb ik gemaakt met de glutenvrije cakemix van gezond&wel van Damhert nutrition 500 gram. Bij de webshop hier kun je zien dat de marsepein, fondant en smaakjes glutenvrij zijn. Ik heb deze Sint ook lekkerder (op smaak)  gemaakt met speculaaskruiden en glutenvrije pepernoten. Met de kerst heb ik met vruchten gemaakt en een likje jam om het te laten plakken.
Succes ermee.
ps. deze 8 zijn al verkocht, hebben geen  4 uur in de winkel gestaan. Moet zo dus weer aan de slag....

12

@yavahn. Onder het kopje glutenvrij in de webshop kun je zien dat je gewoon marsepein en fondant kan gebruiken. De meel ruikt wat muf, hier heb ik een smaakje doorheen gedaan (ook glutenvrij natuurlijk...).
@Anieck. Deze mix heb ik bij mijn broertje gekocht in de Gezond&Wel winkel het is van Damhert nutrition mix voor Cake 500 gram.
Vanwege de Sint heb ik er speculaaskruiden en glutenvrije pepernoten door gedaan. Met de Kerst heb ik ze op smaak gemaakt met rode vruchten en amandelsmaakstof van Lorann.
Ga zo weer aan de slag, want hij heeft alles al verkocht.....

13

Uitverkocht!!!
Ga er maar weer 8 maken.... :)

14

Heel mooi gemaakt!
Als mama van een kind met Coeliakie altijd 'leuk' om glutenvrije baksels voorbij te zien komen.

Glutenvrij bakken voor dochter met Coeliakie