Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Winters gingerbread house.
Pagina's 1
super leuk
Schattig!
Leuk!!!.. Ik hoop zo dat het hier ook een gewoonte wordt om dit soort huizen zo rond de kerst te bakken en te decoreren!!..
Ook je hertjes erbij zijn erg schattig

Dank jullie wel en ja dat hoop ik ook
ze zijn zooooo leuk om te maken en wat rook het lekker toen het in de oven zat 
he die is leuk
had het ook geprobeert maar vond hem niet zo mooi was een sinterklaashuis, gaat met sinterklaas mee naar oma hebben de kleintjes ook wat
maar die van jou is stukken mooier
welk deeg heb je gebruikt?
dank je wel, het is de eerste die ik heb gemaakt en hij is een keer uit elkaar gedonderd en weer vast geplakt
Ik had hier een pak pepernoten mix staan
van koopmans, hoeveelheid was precies genoeg om dit van te maken, lekker makkelijk dus maar wel heerlijk !
jaaaaa helemaal leuk. ik ben ook verkocht aan de huisjes maken....zo leuk om te doen
Wauw!!!

Wat ziet het er mooi en gezellig uit! Krijg helemaal zin in winter en sneeuw en kerst! 
Wat leuk zeg. Krijg helemaal zin in de kerst. Moet er ook maar eens een projectie aan wagen. Goed tip trouwens de pepernotenmix.
Echt héél erg leuk! Krijg echt een gezellig wintergevoel erbij 
Jeetje wat leuk!!!
Allemaal dingen die ik ook een keer wil uitproberen.......................
als ik wat meer tijd heb 
Ik vind hem echt heel leuk!!
Waar heb je die sneeuw mee gemaakt?
En plak je het huisje in elkaar met ri?
Waw! Erg mooi!
Ik vind hem echt heel leuk!!
Waar heb je die sneeuw mee gemaakt?
En plak je het huisje in elkaar met ri?
Ik heb alles 'geplakt'met ri, daar heb ik ook de sneeuw mee gemaakt, daarna wat poedersuiker er over en ook nog even met de glitter-kwast.
Dank jullie wel voor alle berichtjes 
Ik heb alles 'geplakt'met ri, daar heb ik ook de sneeuw mee gemaakt, daarna wat poedersuiker er over en ook nog even met de glitter-kwast.
Bedankt voor de uitleg!!
jeetje, dat heb je echt supermooi gedaan
Heel mooi, vind de hertjes super erbij!
Leuk ! Ik heb net mijn Ginderbread house ook gepost. Is inderdaad heel leuk om te maken en het geeft zoveel mogelijkheden.
Leuk die rendieren erbij. 
Heel erg mooi!!! Erg leuk zo met die rendieren!!:Y
Ik heb er afgelopen zaterdag ook eentje gemaakt, tijdens een workshop van de koekenbakkers. Inderdaad super leuk om ze te maken.
schattiggggggggggg met die hertjes dr bij. Ook zo lekker vroeg nog voor de kerstdagen dus dan kan je lekker lang ervan genieten ook van de geur 
Thx meiden !
Zal even kijken wat er nog meer voor huisjes op het forum staan, vind ze ook zo leuk.. ben in staat een heel dorp te maken hahahaha...
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Winters gingerbread house.