1

Onderwerp: Pris' Paisley

Een van mijn beste vriendinnetjes was jarig. Afgelopen tijd een hectische periode met school achter de rug, dus totaal geen tijd gehad om te bakken. Maar nu mocht ik eindelijk weer aan de bak.
Maar ik ga NOOIT meer met maar 4 uurtjes geslapen te hebben, en een zware tentamenweek achter de rug, bakken. Deze fout had ik nog nooit gemaakt. Maar in plaats van zelfrijzend bakmeel had ik bloem gepakt. Dus de cupcakes kwamen maar echt 2/3 deel hoog t.o.v. de rand van het bakje. Hoe gaan we dit oplossen...? Ik baalde enorm want was te moe om nieuwe cupcakes te bakken en daar had ik ook geen tijd voor.
Ik had nog Swiss Meringue en ik had wat witte vloeibare icing gemaakt. Dit heb ik bij elkaar gemengd met wat vanille aroma erdoor. Dit over de cupcakes heen gegoten tot het randje. Wat laten uitharden en vervolgens het laagje marsepein eroverheen.
Dit was een typisch geval van 'geluk bij een ongeluk' want het was héérlijk! En gaf een super strak effect.
Het zijn citroencupcakes met witte chocolade drops.

http://4.bp.blogspot.com/-7RX4jO2O9S4/TslsC1m5mKI/AAAAAAAAAHY/KN8nv7T2Hiw/s320/cc+18+-+Pris%2527+Paisley+Flower.png

http://3.bp.blogspot.com/-v-YqD5J8vYs/TslsFMAa-iI/AAAAAAAAAHg/I_QIu_MiOqo/s320/cc+18.2+-+Pris%2527+Paisley+Flower.png

2 Laatst bewerkt door djehr (20-11-2011 22:26)

Re: Pris' Paisley

ze zijn echt prachtig!! Mooi gedetailleerd en afgemaakt met de pareltjes langs de rand  :thumb:

3

Ziet er inderdaad super strak uit. knap dat je dit kan met 4 uurtjes slaap.

Groetjes Gülendem

4

Wat mooi...echt een plaatje

Je kan beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt...

5

Ik vind ze prachtig!  :Y

Groetels, Annette
* Don't live faster than your Guardian Angel can fly *

6

Die zien er mooi uit.

7

wat een stijllvolle combi!! :thumb:

groetjes, Lis