Re: White & Gold (met 4 bloemen :-D)
Mooi hoor.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » White & Gold (met 4 bloemen :-D)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooie stapel taart!! En dat goud... ik hou er toch van hoor, ben er ook tegenwoordig steeds mee bezig
!
Die vulling klinkt ook heerlijk, kaneelroom met kersen, wil je effies laten weten hoeveel van alles aub???
Natuurlijk wil ik dat! Ik heb een hele geweldige room ontdekt, ongezoete classique professional van blueband. Die bevat 33% vet en is heel stabiel! 250 ml heb ik op smaak gebracht met een half theelepeltje kaneel en een zakje vanillesuiker. Dit is ook prima te gebruiken om af te smeren trouwens. Samen met een blik kersenvlaaivulling met wat kersenjam erdoor was dit de vulling voor de bovenste twee lagen.
De onderste laag was dezelfde room maar dan met een pakje vermalen bokkepootjes erdoor geroerd, nog steeds een geweldige eerste ontdekking op dit forum voor mij, de eerste vulling in de taart voor mijn dochtertjes verjaardagstaart toen ze 1 werd...
Ik dwaal af, afijn is t zo een beetje duidelijk? 
Jaaaa hoor, helemaal duidelijk
, dit ga ik zeker binnenkort gebruiken in een nieuw taartje, dank je wel!!
wooOw.. ik vind hem echt geweldig.. echt super mooi met die goude randjes.. 
wooOw.. ik vind hem echt geweldig.. echt super mooi met die goude randjes..
Bedoel je de randjes rondom? Die heb ik gemaakt met een crimper...kost niks maar wel gelijk een leuk resultaat...vind ik dan.. 
prachtige stapel ...zeer mooi gedaan!!

Hele sjieke taart! 
Prachtig!
Bedankt meiden!
Een prachtige taart, heel stijlvol.
Een prachtige taart, heel stijlvol.
Nou, hier gaat mijn neus natuurlijk nog wel een beetje extra van glimmen! 
Hij is echt geweldig mooi
p.s. ik gebruik ipv rietjes de stokjes van ballonnen
die je bv bij de jumbo krijgt)
Hij is echt geweldig mooi
![]()
p.s. ik gebruik ipv rietjes de stokjes van ballonnen
die je bv bij de jumbo krijgt)
Dat is een goeie tip, zijn vast lekker stevig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » White & Gold (met 4 bloemen :-D)