1

Onderwerp: Stapeltaart in verschillende smaken

Mijn dochter wordt bijna 8 en zij wil dat ik voor haar een stapeltaart ga maken. Zij kan echter niet kiezen welke smaken. Kan ik 3 verschillende smaken maken en zo opstapelen ? Ik dacht aan een gewone cake met bc en jam, dan speculaas of pepernotencake en tenslotte chocoladecake. Het liefst ook bekleed met fondant of glazuur...
Iemand ervaring mee of heeft iemand tips ?

2

Re: Stapeltaart in verschillende smaken

Je kunt geowon per taart die je maakt een andere vulling kiezen, geen probleem! Je moet de taarten toch apart maken voor je ze opstapelt..

3

Pompidom86 schreef:

Je kunt geowon per taart die je maakt een andere vulling kiezen, geen probleem! Je moet de taarten toch apart maken voor je ze opstapelt..

Bedankt voor je snelle reactie ! Gelukkig kan ik toch 3 verschillende smaken gaan maken en was zowiezo van plan om alle 3 apart te gaan maken, maar ik twijfelde over of dat niet raar zou zijn zo opgestapeld. Ik moet dan wel gaan kijken voor een goede kleurensamenstelling, dus bijvoorbeeld witte chocolade glazuur of kan het ook iets van fandant in chocolade smaak ?

4

je kunt ze bedekken met fondant of marsepein in wat voor kleur je maar wilt.  :)

5

annehoog schreef:

je kunt ze bedekken met fondant of marsepein in wat voor kleur je maar wilt.  :)

Smaakt gewone fondant dan wel bij chocoladetaart ?

6

Ja, vinden ze hier wel in elk geval.
Hier afgelopen zomer een chocoladebiscuit met chocolademousse gemaakt en bekleed met fondant (omdat de jarige dat graag wilde) en dat was errug lekker.

7

Petuut schreef:

Ja, vinden ze hier wel in elk geval.
Hier afgelopen zomer een chocoladebiscuit met chocolademousse gemaakt en bekleed met fondant (omdat de jarige dat graag wilde) en dat was errug lekker.

Hartstikke bedankt, echt een hele geruststelling ! Ik ga nu boodschappen halen en alle ingredienten halen voor de taarten en ga vanmiddag gelijk aan de slag.

8

Hartstikke bedankt allemaal !

Jullie reacties hebben mij een hoop rust gegeven en kan ik toch maken wat mijn dochter wil en helemaal bekleden met fondant. Als het mooi geworden is zet ik de foto misschien wel hierop. THANKS

9

Succes en ik ben benieuwd naar de foto!

10

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VI4AZJOK-D.jpg