1

Onderwerp: Zo gelachen bij het maken van deze taart

En dat terwijl ik eigenlijk helemaal niet zoveel zin had om er aan te beginnen, 't leek me niets, niet zoet, niet lief, niet schattig, geen leuke kleurtjes.... :o  :D  Maar toen het geheel vorderde kreeg ik er steeds meer lol in en uiteindelijk kreeg ik er zelfs een lachbui van  :lol:
Gevuld met sinaasappelbavarois, de neus is een 12cm Blanda, ook gevuld.
Voor iemand die in zijn vriendengroep de bijnaam Bokito heeft en deze taart als verrassing voor zijn verjaardag krijgt.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CLVBAO7B.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-E4S8YJND.jpg

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

2

Re: Zo gelachen bij het maken van deze taart

Leuk! Zijn die bananen en wenkbrauw massief fondant/marsepein? Dat is wel veul dan!

(en nu hem niet aan staren he! Kan hij niet zo goed tegen...  ;) )

3

haha, inderdaad, bij het maken heb ik hem niet aangestaard, durfde het risico niet te nemen  :lol:

Is inderdaad massief marsepein, vond het in deze tijd van het jaar wel kunnen, de bananen kunnen er zo afgehaald worden. Zijn vast wel liefhebbers voor die anders van dat nepmarsepein in de winkel kopen. (hoop ik)  :o

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

Hij is heel leuk!

5

Hij is leuk... :thumb:

6

Kinke schreef:

haha, inderdaad, bij het maken heb ik hem niet aangestaard, durfde het risico niet te nemen  :lol:

Is inderdaad massief marsepein, vond het in deze tijd van het jaar wel kunnen, de bananen kunnen er zo afgehaald worden. Zijn vast wel liefhebbers voor die anders van dat nepmarsepein in de winkel kopen. (hoop ik)  :o

Ik zou er wel raad mee weten  :D  en het is natuurlijk maar een stukje per stukje als je ze mee snijdt. Had wel humor geweest om er echte bananen in te doen, maar die verkleuren dan? (of niet door luchtdicht?)

7

Ik vind hem gaaf!!!  :thumb:

8

Moet gelijk aan mijn zoontje denken, die noemen we ook Bokito, en hij is nog maar anderhalf jaar  :/  :lol:

Erg leuk gemaakt  :thumb:

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

9

Haha! Wat een leukerd!!  :thumb:

Groetjes van Marjon

10

geweldig leuke taart :Y  :lol:

11

hahahaha :lol:  leuk en erg origineel!! :thumb:

Dat gaat er wel in...tussen neus en kin!
groetjes Jolanda

12

hahaha, hij is geweldig!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten