Re: Een haast zomerse bruidstaart voor de maand november
Wat een prachtige taart!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een haast zomerse bruidstaart voor de maand november
Wat een prachtige taart!!
Mooi! Heb jij nog wel tijd voor andere dingen naast al die taarten?
(Ik durf het bijna niet te zeggen, maar was het vleugeltje van de rechter duif gebroken?)
Ja hoor, ik zit meestal in de avond wat decoraties te maken, als mijn man televisie zit te kijken. Ik hou er niet van op het laatste moment mijn decoraties te maken. En met bloemen kan dat natuurlijk heel goed.
Ik begrijp wat je bedoel van de vleugel van de duif
hij is niet gebroken, maar er zat gewoon een barstje in, ik had harder aan moeten drukken in de mail. Toen bedacht ik dat het net een soort knik in zijn vleugel was
, maar achter af had ik het mischien beter over kunnen doen, was een kleine moeite geweest.
Prachtige taart zeg! en wat een mooie randen zitten er omheen!
Wat is hij weer ontzettend prachtig 
Prachtexemplaar weer! Stuk voor stuk zijn jou taarten waanzinnig om te mogen bekijken!! Prachtig randje!!
Wauw, wat een beauty.
Waar heb je de bloemetjes mee gemaakt?
Oh, prachtig zeg !!!
Oh, wat een chique taart, echt supermooi!
Geweldig mooie taart.
Ik ga maar weer in herhaling,hij is supermooi!
Wat een prachtige klassieker. Wat een werk zullen die bloemetjes zijn zeg, ik begin er echt niet aan!
Maarre, wat jammer dat het middelste taartje zo laag is...

Wauw Caroline je doet het steeds weer hé
Een echte TOPTAART

Wat een mooie felle bloemen!
Hij is weer ontzettend mooi. dat het tweede taartje zo laag is apart...en je moet 3 x kijken...maar ik vind t wel een heel mooi effect geven.
je sierrandje is ook erg leuk..en die ken ik nog niet. Welke is dat ?
Mooooi!
En ik zie een nieuwe border van Alphabet Moulds...ook mooi!
en wat een lief verhaal..
echt heel mooi!
wat een prachtige bruidstaart is het.

Wooow
![]()
![]()
en wat een mooie bloemen en die topper jeetje hoe heb je die gemaakt ????
Sorry deze vraag over het hoofd gezien
Ik had al gezocht op mijn Hyves, naar deze vraag, maar ik kon hem niet meer terug vinden. De topper is gemaakt van fondant met tylosse er in. De harten uitgestoken, daar een sate prikker in gedaan en zo laten drogen. De duiven zijn uit een mail, (volgens mij is deze niet meer te koop). Gedust met ivoor parel, en op de harten geplakt, een letter op ieder hart geplakt. De sate stokken heb ik met beige bloementape omwikkeld, dat staat wat mooier dan zo die stokjes.
Hij is weer ontzettend mooi. dat het tweede taartje zo laag is apart...en je moet 3 x kijken...maar ik vind t wel een heel mooi effect geven.
je sierrandje is ook erg leuk..en die ken ik nog niet. Welke is dat ?
Het antwoord is al gegeven, maar inderdaad het is een nieuwe border van Alphabet Moulds. Ik heb hem meegenomen uit Birmingham.
Schitterend en superstrak!!!
incense schreef:Hij is weer ontzettend mooi. dat het tweede taartje zo laag is apart...en je moet 3 x kijken...maar ik vind t wel een heel mooi effect geven.
je sierrandje is ook erg leuk..en die ken ik nog niet. Welke is dat ?Het antwoord is al gegeven, maar inderdaad het is een nieuwe border van Alphabet Moulds. Ik heb hem meegenomen uit Birmingham.
dankjewel voor je antwoord. weer 1 ding wat op mijn lijstje gaat. Hij is erg leuk
Oh, Caroline, wat doe je ons toch weer aan! Krijg altijd zo'n pijn in mijn kin als ik taarten van jou zie, haha! Even mijn mond dicht doen hoor! SUPER!
Prachtig! Wat een mooie bloemen!!! Wat ben je toch goed en veelzijdig 
Wow, alweer een beauty van jou!
En wat een lief verhaal erbij.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een haast zomerse bruidstaart voor de maand november