1

Onderwerp: luchtige bitterkoekespudding met????

Hallo...
Ik weet het even niet. Ik ga een taart vullen met luchtige bitterkoekjes pudding, maar weet niet wat ik erbij moet doen...
L
Slagroom??? Chocobc????? HELLUP!!!!

Je kan beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt...

2

Re: luchtige bitterkoekespudding met????

Bebogeen en vanille botercreme mix?

~ Never waste a good crisis... ~

* iets met abrikoos: abrokozenjam, abrikozencompote, abrikozenmouse of gekarameliseerde abrikoosjes ( :9 )

* iets met amaretto; ermee tremperen of amaretto MBC/BC

* espresso smaak; espressocreme

mjam, mjam, krijg zelf altijd zo'n trek als ik in mijn mond de verschillende vullingencombinaties de revue laat passeren...

4

Oh klinkt allemaal lekker...mmmm. nou weer moeilijk kiezen.

Je kan beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt...

5

Ik heb een keer de bitterkoekjes pudding gebruikt.. getrempeerd met amaretto siroop(amaretto inkoken zodat de alcohol eruit is..) en nog een laag gevuld met citroenkwarktaart puddding.. viel heeel erg in de smaak!!

Upstairs Bakery... heb mn uit de hand gelopen hobby kamer maar een naam gegeven..

6

Ik combineer bitterkoekjes meestal met dulce de leche! Is erg lekker!

7

kersenvlaaivulling :D  Heerlijk :9

8

Bedankt allemaal!!! Hier kan ik wat mee. :P

9

Lemon curd?

10

Het is geworden, bc, met bitterkoekjespudding, amaretto, en lemon curd... smaakte erg lekker. Bedankt!!!