1

Onderwerp: koekjes bewaren

Ik heb net zitten googlen maar kon niet vinden hoelang ik de koekjes met fondant kan bewaren?? ik heb ze nu nodig voor as maandag, ik ga ook nog taart maken daarom wil ik de koekjes al maken maar moet ik ze dan in diepvries bewaren? en hoe kan ik ze het beste verpakken?
En heb nog een vraagje: Om fondant op de koekjes te kunnen plakken heb ik daar zeker ook botercreme voor nodig of is dat alleen voor om taarten af te smeren?? Heb net bij recepten gekeken en daar heb je botercreme, margarine en poedersuiker voor nodig maar  margarine is toch botercreme? ja ik weet dat het een domme vraag is maar welke merk botercreme kan ik dan gebruiken? ik weet gewoon niet wat botercreme is? dacht altijd dat dat margarine was:S

Re: koekjes bewaren

Als ik fondant op koekjes plak gebruik ik gewoon een beetje suikerwater/papje (poedersuiker met een drupje water)

Volgens mij kan je de koejes gewoon in een tupperware bakje doen, deksel erop, in een pedaalemmerzak en hup de vriezer in.

Succes!

3

Re: koekjes bewaren

voor botercreme, kijk bij recepten, er zijn  diverse mogelijkheden om het te maken. Ook kun je kant en klare mix kopen om bc te maken.