1

Onderwerp: Koekjes versturen!

Hoi!

Weer een vraag. Ik wil graag koekjes versturen maar weet niet zo goed hoe ik dat zal doen. Ik had via postnl gezien dat je speciale doosjes kunt kopen bij het postkantoor die door de brievenbus kunnen (anders worden het wel héle duren koekjes). Maar ze verkopen ze hier niet. Nu heb ik wel een ander soort doosje gekocht maar ben er nog niet echt enthousiast over. Hebben jullie al wel eens koekjes verzonden via brievenbuspost?
Ging dat goed? En vooral, hoe heb je het verpakt?

Ik hoop op reacties!

Groetjes,
Laura

I just love cake!
Groetjes Laura

2 Laatst bewerkt door djehr (22-11-2011 16:14)

Re: Koekjes versturen!

Heb ze nog nooit verstuurd maar volgens mij is dat in de koekjesketting wel eens gedaan....even voor je zoeken

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 80&p=2

In dit topic schrijft Adrienne (berichtje 29)

adrienne schreef:

Wat betreft het heelhuids versturen; ik verpak zelf elk koekje apart in bubble wrap, ( gewoon even eromheen vouwen, niks ingewikkelds) en doe het dan in een hard kartonnen doosje ( niet alleen een bubbel-envelop, dat is echt niet genoeg ), en als het iets te groot is vul ik de rest ook op met bubbels, zodat het niet meer schuift.

Waar je denk ik verder op moet letten is dat je een stevig koekje bakt wat niet te makkelijk breekt (sprits zou ik bijvoorbeeld niet doen)

Re: Koekjes versturen!

Bedankt voor je hulp!
Ik heb het in een klein doosje zitten en hoop dat t zo in de brievenbus past en dat ze heel aankomen!

I just love cake!
Groetjes Laura