Onderwerp: fuchsia fondant

Hoi allemaal, Ik wil voor een megamindy taart fuchsia fondant of marsepein hebben/maken. Heeft iemand een kleur meng idee of is het beter kant en klare fuchsia fondant te kopen. Ik zie die kleur namelijk niet snel terug op de baksites...Groeten Amanda

2 Laatst bewerkt door Reini (21-11-2011 10:25)

Re: fuchsia fondant

americolor heeft fuchsia...maar meng je mss best niet met callebaut fondant.
ik kreeg paars ipv fuchsia en ik ben niet de enige die dat probleem heeft gehad. Alleen met callebaut fondant, de rest lukt prima.

kant en klaar ( van M&B) was toen uitverkocht, maar persoonlijk zou ik volgende keer kant en klaar kopen.
succes!!
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=170212

3

Ik heb die van regalice vorige week gekocht: mooie kleur (mindere geur  ;)

Welkom op dit forum trouwens! Misschien leuk om je in de voorstel-rubriek voor te stellen?

Hi,

Bedankt voor de tips....voorstellen wil  ik wel hoor, maar ik ben niet zo'n kei in taarten als ik al die foto's zie voorbij komen ben ik maar een huistuinen keuken flatser haha! :D Dus heb denk ik niet zo veel te melden ook.....

5

Hoi

Er zijn hier meer die alleen maar zo af en toe een taartje of cupcake bakken. Daar ben ik er 1 van. We hebben allemaal altijd wel iets te melden. En daardoor leren we ook van elkaar. Ik kijk elke dag wel even op het forum al is het aleen maar voor tips. Soms deel ik dan mijn ervaring (net als nu bijv.).

Qua kleur kan ik je geen tips geven maar ik houd het hier wel in de gaten of het je gelukt is want daar ben ik wel benieuwd naar!

Suc6 met je taart en maak je een foto voor op het forum?

Groetjes Diana

Aldoende kom ik steeds een stapje verder!