1

Onderwerp: Als je coulrofoob bent zou ik niet kijken...

Het is namelijk een Bumba...
Niks voor mij om dit te maken maar hij (Nils, 2) wou zooo graag  :lol:

Een joekel van 30 cm, mijn eerste...

Ik ben meer een kleine-taartjes persoon maar ik vond het werken aan dit "bakbeest"wel heel prettig, en lekker overzichtelijk bovendien. Dus voor herhaling vatbaar maar dan hopelijk in een ander thema...

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/389061_298673073487796_100000353176257_1024748_2013174724_n.jpg

Voor Bumba zelf heb ik een frostysheet gebruikt, met dank aan Steef van Cupcake en taart!

Re: Als je coulrofoob bent zou ik niet kijken...

Ik blijf ze leuk vinden om te zien....zo lekker kleurrijk.

3

:o ff googelen en ik wwet wat een coulrofoob is :)

Wat een pracht van een joekel! :thumb: Wilden ze geen stapel?

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

4

Dankjullie wel!

Ik kreeg een plaatje met de opdracht deze zo ongeveer na te maken..
Een stapel was dus deze keer niet aan de orde.. en ik had weer een supergoeie reden om een nieuw bakblik te kopen ;-)

5

Is mooi geworden.

erg leuk! en groot inderdaad  :lol:

7

willemz schreef:

:o ff googelen en ik weet wat een coulrofoob is :)

Ik moest ook ff googelen hoor.... :lol:

Coulrofoob= een clown fobie, voor degene die net als ik niet wist wat het betekende.

Ik ben geen coulrofoob en zo hoor! Ik blijf, Bumba, Cars, Hello Kitty enz super leuk vinden.

Groetjes San

8

Sannn schreef:
willemz schreef:

:o ff googelen en ik weet wat een coulrofoob is :)

Ik moest ook ff googelen hoor.... :lol:

Coulrofoob= een clown fobie, voor degene die net als ik niet wist wat het betekende.

Ik ben geen coulrofoob en zo hoor! Ik blijf, Bumba, Cars, Hello Kitty enz super leuk vinden.

Ja, nou, ik wel! Iets te vroeg in mijn jeugd naar It gekeken, dat krijg je met een oudere zus...die Pennywise is toch echt een naar mannetje..

Bedankt iedereen!
Vanavond lekker een 1 jarige-meisjes taart met vogeltjes en bloemetjes maken, heb ik nu al zin in! :lol: