Onderwerp: Not so super sweet sixteen....
Maar toch zijn ze wel voor een sweet sixteen, maar dan voor een hele stoere meid
Vanille cakejes met vanille en choco botercreme.

En een close upje van de masquerade, die vond ik wel erg leuk gelukt zo

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Not so super sweet sixteen....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Maar toch zijn ze wel voor een sweet sixteen, maar dan voor een hele stoere meid
Vanille cakejes met vanille en choco botercreme.

En een close upje van de masquerade, die vond ik wel erg leuk gelukt zo

Heel chique! En mooie zwarte papiertjes ook.
wauw, erg mooi!
Ziet er heel mooi uit!!! 
mooi allemaal!
Erg mooi!!
Mag ik je vragen waar je dat masker en bril mee hebt uitgestoken? En waar je de uitsteker evt heb gekocht?
Wauw, mooi hoor! Heel chique!
Wat een mooie kleurencombi.
Die gaan we onthouden... of opslaan, mag dat?
Groetjes!
Mooie kleuren,mooie cuppies 
heel mooi, en de kleuren passen goed 
Heel mooi!!!!
Ziet er heel mooi uit.
Wauw wat mooi!!!
Ik vind ze allemaal geweldig, maar vooral die blauwe waar die bloem uit gehaald is, dat heb ik nog niet eerder gezien maar dat ga ik wel onthouden als dat van jou mag 
Erg mooi!!
![]()
Mag ik je vragen waar je dat masker en bril mee hebt uitgestoken? En waar je de uitsteker evt heb gekocht?
Hai hai, tuurlijk mag je dat vragen. Ik heb het met fondant gemaakt. De uitstekers komen hier vandaan, ze zitten bij elkaar in een setje. Even naar beneden scrolle, ik heb de kleine variant gebruikt.
Wauw wat mooi!!!
![]()
![]()
![]()
Ik vind ze allemaal geweldig, maar vooral die blauwe waar die bloem uit gehaald is, dat heb ik nog niet eerder gezien maar dat ga ik wel onthouden als dat van jou mag
Ja dat is grappig he.... ik heb het al wel vaker zo gebruikt geeft net weer een ander effect 
Ik vindt ze prachtig..ook voor een meid die 16 wordt...super gedaan hoor..
Wat een ontzettend leuke cc's!!
Heel mooi gemaakt!! 
Ik vind ze erg mooi!
nikki69 schreef:Erg mooi!!
![]()
Hai hai, tuurlijk mag je dat vragen. Ik heb het met fondant gemaakt. De uitstekers komen hier vandaan, ze zitten bij elkaar in een setje. Even naar beneden scrolle, ik heb de kleine variant gebruikt.
Super, thanks 
marlies schreef:nikki69 schreef:Erg mooi!!
![]()
Super, thanks
Graag gedaan hoor
Succes!!!
ik vind ze echt gaaf!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Not so super sweet sixteen....