1 Laatst bewerkt door angelique1980 (22-11-2011 01:29)

Onderwerp: laaangggg van wakker gelegen

hoe te boetseren  :/  met veel tips van het forum hier (dankjewel daarvoor)  is het me een soort van geluk, al zeg ik het zelf haha ik heb nog nooit geboetseerd! ook niet gekleid  :lol: was daar vroeger dus al zo enorm slecht in...afijn hier de taart  :D  feedback altijd welkom natuurlijk  :)  ojah en nog steeds geen cijferset vandaar die rare 9  :o 

http://i39.tinypic.com/98ggsy.jpg

onderste taart is naturel: gevuld met botercreme /chocolade ganache

bovenste een echte chocobom! chocolade taart met 1 laag chocolade ganache en 1 laag  botercreme /chocolade ganache en gestut met chocalade stiks met nootjes! volgens mij voor kinderen   :lol:  met zo giraf op de verpakking  ;) 

dankjewel voor het kijken en de ideetjes  :D

nu kom ik erachter dat ik hier helemaal verkeerd sta  :o  help!!  :lol:

2

Re: laaangggg van wakker gelegen

Hij ziet er erg lief uit.

3

nou zo te zien heeft het gebrek aan klei in je jeugd geen sporen achter gelaten  ;) Hij is echt erg leuk geworden. Vind de 9 nou juist wel grappig zo

ook ik heb nu een eigen site, lekkere keek

4

Is een leuke taart geworden hoor!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

dankjewel  :D heb vanacht nog wel liggen te bedenken wat ik er nog mee kon doen, vind m wat kaal ..maar ik laat hem maar zo..mijn dochter vond m helemaal prachtig zo uit de winkel  :lol:  kinderen kunnen je zo goed gevoel geven he?!  :lol: ..nu hopen dat de ontvanger en er blij mee is!

groetjesss

6

[MOVE] -> stapeltaarten

7

Wat een leukerd!