Onderwerp: jammie...lekkere koekiemonstercakepops
Wat waren ze snel op!!!! De kinderen op het feestje van mijn zoontje vonden ze heerlijk!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » jammie...lekkere koekiemonstercakepops
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat waren ze snel op!!!! De kinderen op het feestje van mijn zoontje vonden ze heerlijk!

super tof!!!!
Die zijn LEUK!!!!
Súperleuk!!! Ik heb vandaag de popcakemaker gekocht...nu bedenken wát ik ervan wil maken en uitproberen dat ding
Jij hebt écht superleuke koekiemonstertjes gemaakt! 
Waaaaah hoe leuk zijn die!!!....Geweldig!!! 

Geweldig!!!!
leuk!!!
heb je ze bestrooid met gewoon wit suiker of is dat ook gekleurd?
Leuk om eens uit te proberen!
wat heb je als vulling gebruikt?
die zijn echt geweldig!!!!
ben ook nieuwsgierig wat het blauwe is.
jaaaaa vertel hoe hoe hoe ??? leg uit!!! mijn dochtertje is fan van elmo... kan natuurlijk op zelfde manier!!
dus graaaaaaaaaaaag uitleg over deze fantastische koekies.
Dank jullie wel!
@francesca en Sophie:
Ik heb de cakepops gemaakt in de cakepopmaker, dus het is cake van binnen. De balletjes heb ik gedipt in blauwe candymelts (dun gemaakt met flink wat crisco) en daarover blauwe suiker gemengd met
Wilton Pearlized Sugar- Pearl.
De oogjes en mond zijn gemaakt van fondant. De zwarte pupillen heb ik geverfd met zwarte kleurpoeder met wat alcohol.
Groetjes Marianne
Helemaal te gek
...
Heb ook wel koekiemonsters gemaakt maar meer met een hoop geklieder met candy melts..maar vindt dit met suiker veel mooier en leuker gedaan!!
Voor de volgende x ga ik het zo proberen 
cool thnx voor uitleg.
ik heb rood gehaald dus worden elmo's....
zou je zelf suiker kunnen kleuren?de rode pearlized suger was daar op
ach probeer het gewoon 
ja dat kan. In een boterhamzakje wat suiker doen, een heel klein beetje kleurstofgel bij doen (met een prikker ofzo) en dan goed kneden/verdelen.
ow echt thanx! ga het zo proberen
Heel gaaf!! 
DANKZIJ JOU
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= … mp;theater
IK HOOP DAT JE HEM ZO KAN ZIEN. dank je wel... ze zijn niet helemaal zoals ik wilde maar wel lekker en volgende keer doe ik de oogjes net als jij naast elkaar...
kei mooi joh!!!!
Toppie!
Enne... het enige wat is mis is het neusje van Elmo
Hihihi ik was die de eerste keer ook vergeten 
OOOOOW JAAAA elmo heeft wel een neus natuurlijk!!! cookiemonster niet hahahaha
heb nu geen zin meer misschien volgende keer ....excuus om ze nog een keer te maken.
maar heb jij de oogjes en mond gelijk na het dippen erop gedaan. ??ik heb ze nu achteraf erop gemaakt met icing. maar is nogal een gepriel.
Ik heb ze er niet meteen op gedaan, maar heel even gewacht. Maar nog wel dat ze eraan blijven plakken, maar niet er vanaf glijden.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » jammie...lekkere koekiemonstercakepops