Re: zwart wit lace, zonder bloem??
Wauw, wauw, wauw! Wat prachtig zeg!!!
Zo mooi gedaan

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zwart wit lace, zonder bloem??
Wauw, wauw, wauw! Wat prachtig zeg!!!
Zo mooi gedaan

Bedankt dames voor jullie lieve reacties!! Enneh, de RI heb ik zwart gekleurd met extra black van sugarflair. Het wordt er heel mooi zwart, maar niet per se lekkerder van...
willemz schreef:Eline25 schreef:Bedankt dames voor jullie leuke reacties!!
En idd heb ik verschillende spuitmondjes gebruikt, nr 1, 2 en 3
Ik ben natuurlijk meteen gaan zoeken, en ik heb hem gevonden! Die is ook mooi zeg! Het was niet de taart die ik bedoelde, want ik kende hem nog niet, maar de maakster en ik hebben wel vast allebei dezelfde amerikaanse site bekeken ooit, haha!
Je ziet ze wel meer, ook als je googelt komen ze veelvuldig voorbij. Kiruiv kan deze ook zo prachtig maken. Neemt niet weg dat er een hoop zijn die hier een kliederwerkje van maken, en Eline, you did it again! Hartstikke mooi, meid! Ik hou wel van een kaal koppie, er zitten toch bloemen in het kantwerk?
Mooi!!!! Het is ook een van mijn favo technieken. Je kan er zoveel kanten mee op! En ik vind het ook altijd het mooist zonder bloem hoor. Dat leid alleen maar af van het kantwerk! Mooi gedaan!!!
Heb meteen even op je site gekeken, zwart met witte RI is ook erg gaaf zeg! Prachtig!! En bedankt! 
dat heb je weer prachtig gemaakt
Hij is prachtig , hoe je dat even zo uit je mouw schud is voor mij een raadsel hoor 
hij is gewoon geweldig!!
Mooi zeg! En hij is volgens mij ook superlekker 
Geweldig, en dat noem je een last minute

Wat een fraai werkje
.
Wat is t'ie mooi!!!!!!!!!!
O jee, je zal toch net uitschieten met je icing
Geweldig gedaan meis!!

ik vind hem super!!!
ik vind hem heel mooi en mis geen bloem vind het heel mooi zo strak!
Sonj@ schreef:Volgens mij is 'zoiets' een keer themawinnaar geweest bij zwart-wit taartjes
![]()
![]()
Deze is in ieder geval heeeeeeel gaaf!!!! Ik blijf maar omhoogscrollen!! Mooi! De vormen, de dik-dun verschillen...
![]()
![]()
Ik ben natuurlijk meteen gaan zoeken, en ik heb hem gevonden! Die is ook mooi zeg! Het was niet de taart die ik bedoelde, want ik kende hem nog niet, maar de maakster en ik hebben wel vast allebei dezelfde amerikaanse site bekeken ooit, haha!
Ik was die themawinnaar
en net als jij vond ik de eerste streek op dat witte fondant suup-suup-supereng, maar eenmaal bezig vond ik het ook helemaal geweldig om te doen. Ook ik had het niet voorgetekend, maar uit de vrije hand gedaan en dat werkt denk ik ook het beste. Ik vind het in ieder geval ontzettend leuk, dat jij er ook zo van hebt genoten om het te maken en het resultaat is prachtig.
Mooi!!
Nee geen bloem, hij is perfect zo!!!!
Had ik al gezegd dat je eng goed was....nou bij deze dan weer 
Bloemen zijn mooi, maar op deze taart helemaaaal niet nodig!
Weer een super-uitvoering en natuurlijk die foto....daar moet ik echt nog eens het fijne van weten... 
Weer een waar kunststukje
Is er ook iets wat je niet kan

Knap gedaan zo uit de losse pols..top!
Wauw, supermooi. En "even" uit de losse hand gedaan, ik ben jaloers!!!
Mooi hoor!!!
Ik mis inderdaad ook de bloem 
Bedankt voor alle leuke, lieve en grappige reacties ladies! hihi! 
Hè getsie dit kan je ook al zo goed
Hij is echt supermooi
Heb je mijn mailtje trouwens nog ontvangen?
Wat een plaatje en nog steeds geen smiley met de kin op de grond dus denk je dat dan maar even in
Echt super gaaf, strak en mooi gemaakt.
groetjes Linda
Ik ben echt stikjaloers op mensen die dit soort dingen kunnen en dan ook nog uit de losse pols
Hij is echt geweldig!!
Ik mis de bloemen op deze taart niet, maar ernaast was misschien wel mooi geweest
, want jouw bloemen zijn ook altijd al zo schitterend
WHOW Eline wat is deze gaaaaaf
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zwart wit lace, zonder bloem??