1

Onderwerp: Kan ik al het bescuit bakker?

Hoi hoi,

Aanstaande dinsdag moet ik 3 tarten afleveren, deze zijn alle 3 voor woensdag maar kan ik het bescuit vanavond al bakken? Morgen vullen en afsmeren en dan dinsdag bekleden en afleveren? Of moet ik toch nog wachten tot morgen....

Weten jullie dit?

Liefs Stephanie

Denk terug met een lach aan gisteren, kijk met volle moed naar morgen, maar leef vooral vandaag!

2

Re: Kan ik al het bescuit bakker?

als jij nu je biscuit bakt en een nachtje in de vriezer mikt is daar niks mis mee. dan kan je hem morgenavond op je gemakkie afsmeren en bekleden en dinsdag versieren

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

3

Ik denk dat de meesten hier zelf het biscuit bij voorkeur al de dag voor het vullen en afsmeren bakken.

Suc6,
John.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

4

thanks!! deze vraag wilde ik zelf ook stellen.... ;)  :thumb:

5

Bedankt voor jullie reacties, ik deed altijd smorgens bakken, smiddags vullen en afsmeren en savonds bekleden.. Dus vandaar.

Maar bedankt!

Denk terug met een lach aan gisteren, kijk met volle moed naar morgen, maar leef vooral vandaag!

Hij wordt zelfs lekkerder door een nachtje diepvries!

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

7

Bij mij past het niet in de diepvries..... Kan ik dan alsnog 2dg vantevoren bakken?

8 Laatst bewerkt door omakneeltje (22-11-2011 21:44)

ja, lekker in plastic verpakken, evt. in tupperdoos, biscuit moet je so-wie-so dag tevoren bakken.
succes.