1

Onderwerp: verlovingstaartje

M'n achterbuuf kwam vorige wk bij me langs met de vraag of ik een taart voor haar dochter wilde maken, NATUURLIJK!!! :Y

Haar dochter woont en werkt in Amerika en heeft vorige wk via Skype haar ouders laten weten dat ze ten huwelijk is gevraagd!!!
(Schoonzoon had stiekem eerder die wk al contact met de ouders gehad en hen heel netjes om "toestemming"gevraagd)
Zoooo leuk en natuurlijk helemaal super dat ik een "verlovingstaartje" mocht maken waar de dochter met aanstaande man helemaal niets van mochten weten.
Dit weekend(wat al bijna voorbij is) zou het stel in Nederland zijn en haar moeder wilde hen een kado doen, maar ja wat!!!

Ik mocht me helemaal uitleven, buurvrouw wist helemaal niet wat ze wilde hebben, dat vind ik des te leuker!!!
"Maak er maar wat moois van", dat was alles wat ze me meegaf

Zie hieronder het resultaat.
Toen ik em vrijdag bij m'n buurvrouw afleverde had ze de tranen in haar ogen, van blijdschap natuurlijk.
Missie geslaagd, ik weet alleen nog niet wat de reactie van haar dochter en schoonzoon geweest is, maar dat krijg ik vd wk wel te horen.

Ik ben in ieder geval super tevreden!!

Bedankt voor het kijken!!

http://i41.tinypic.com/v838ra.jpg

http://i40.tinypic.com/2ps3gpz.jpg

Groetjes Emysa

2

Re: verlovingstaartje

Schitterende taart zeg!!
Mag ik mischien vragen hoe je die ringen zo mooi hebt gemaakt??

3

Thnx!!!

Ringen gemaakt met m'n sugarcraft gun om een dikke merkstift gedaan om de juiste vorm te behouden en goud geverfd :)

Groetjes Emysa

4

emysa schreef:

Thnx!!!

Ringen gemaakt met m'n sugarcraft gun om een dikke merkstift gedaan om de juiste vorm te behouden en goud geverfd :)

owwwww echt :D en dan zeker dat schijfje met aan de ene kant plat en de andere kant bol??

echt erg mooi zeg!!

5

Summer1985 schreef:
emysa schreef:

Thnx!!!

owwwww echt :D en dan zeker dat schijfje met aan de ene kant plat en de andere kant bol??

echt erg mooi zeg!!

Ja, sorry was ik vergeten te melden maar dat is idd dat schijfje, het halve maante zeg maar!!

Groetjes Emysa

6

Prachtig zeg en origineel!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

7 Laatst bewerkt door elfje elly (21-11-2011 21:13)

Kan je trots op zijn hoor :thumb:

groetjes elfje elly