Onderwerp: Er klopt iets niet... maar wat???
Ik zie het echt niet... Ik zie wel dat er iets aan deze bumba (jaja het is bumba ) niet klopt, maar wat er niet klopt dat zie ik niet
http://www.linascakeshop.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Er klopt iets niet... maar wat???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zie het echt niet... Ik zie wel dat er iets aan deze bumba (jaja het is bumba ) niet klopt, maar wat er niet klopt dat zie ik niet
bumba heeft een wijd uitstaand jasje
maar verder vind ik hem leuk
mijn bumba of de echte??? Moet ik zijn rokje een beetje uittrekken ofzo aan de onderkant...
pfffffffffffffff ik bedoel niet uittrekken, maar uitrekken
Volgens mij heeft bumba wat teveel gegeten. Zijn lijfje is wat te groot voor zijn hoofd. Of zijn hoofd te klein....
Verder zou ik meer een driehoekje van zijn lijfje maken dus onder wat klokkend maken snappie!
Ik vind de vorm en uitdrukking van zijn hoofdje erg goed gelukt!
Daar zeker niets aan veranderen.
Veel succes
bumba gaat aan de lijn dus , zal hem even bij gaan 'schaven' en 'klokken'
Tnx!
zie je, meer ogen zien meer
zn ene arm is langer dan de ander?
Dank jullie wel voor het meekijken!!!
Nou, bumba is aan de lijn gegaan, spoeddieetje
haarlokje zit nog steeds aan de 'verkeerde' kant, was bang dat ik zijn koppie zou verknallen
ook maar een olifantje erbij gemaakt, eerste keer olifantje boetseren! Volgens het boek van debbie brown, hoort bij het perzische paleis... zooooooooooooo'n leuk boek
Iemand nog opmerkingen??? Nu kan hij nog veranderd worden
Ik heb geen verstand van bumba, maar zo lijkt hij wel een stuk meer op die andere bumba's op taarten die ik voorbij heb zien komen en het olifantje is lief!
super metamorfose... ik zou zeggen niks meer aan doen... en wat een schattig olifantje
Ziet er al een stuk beter uit. Zou inderdaad de lok laten zitten bumba is gewoon naar een nieuwe kapper geweest
.
Ik zou denk ik wel nog een stukje van de onderkant afhalen hij is wat te lang te opzichte van zijn hoofd. De vorm is nu goed, dus waar een knikje in zit boven zijn schoentjes daar eraf snijden klinkt wel heel gemeen. Even bumba onder de knietjes afsnijden
Het olifantje is super en het plateautje ook niets meer aan doen.
Arme bumba, zijn onderbeentjes amputeren
Kan natuurlijk ook de olifant ff op hem laten springen, dan zakt hij weer een stukje in hahaha
Bedankt voor het meedenken en jullie reacties!!!
Groetjes Nicolette
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Er klopt iets niet... maar wat???