Re: Dit vond ik wel een mooie bruidstaart "Ja ik wil"
heel erg mooi ! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit vond ik wel een mooie bruidstaart "Ja ik wil"
heel erg mooi ! 
tja...deze is net als je andere taarten....werkelijk prachtig
Die bloem in het haar van de bruid, heb jij die ook gemaakt? Dat is echt precies dezelfde kleur!
![]()
Prachtige taart! Enne, hoezo je ziet het verschil? Ik vind jouw foto's van de taart veel mooier/duidelijker! Daar is de taart veel beter op te bekijken... Of was dat ook wat je bedoelde?
Nee de bloem in haar haar was echt, ik heb gelukkig goed gegokt op de kleur roze. Ik had alleen het kaartje en daar stond alleen het hartje in het roze.
De foto's van de fotograaf zijn heel mooi, alleen is dit zo niet goed te zien bij deze foto's ( ik denk dat dit komt door het verkleinen van de foto) en zijn die van mij inderdaad duidelijker.
slagroompuntnl
Mooie taart! Je hebt ook veel verschillende soorten bloemen gebruikt hè? Zie ik ook een Lavatera? Die zwarte 'krullen'rond Ja ik wil, zijn ook leuk, uit de losse pols met icing neem ik aan???
Geen idee wat Lavatera is
maar ik denk dat het die open bloem is met meeldraadjes is. Die heb ik eerlijk gezegd gewoon,maar zo gemaakt, moest nog iets groots en plats hebben.
De zwarte lijntjes zijn inderdaad uit de losse pols, maar dan met fondant gemaakt.
Weer een toppertje hoor, prachtig al die bloemen. Daar moeten heel was uurtjes werk in zitten!!
Inderdaad, heel veel werk, vooral omdat ik niet tevreden was over
de Cattleya's die heb ik allemaal weer opnieuw gemaakt.
saskiahuisman
Hoi Carolyn,Jouw taarten verbazen mij steeds weer. Wat is deze weer mooi gemaakt
Dank je wel voor het compliment.
Ja Caroline wat kan ik daar nog aan toevoegen dan dat het al wéééér een fantastishe en prachtige bruidstaart is zoals we van jou gewend zijn !!!

Super gaaf! 
Wow! Heel gaaf.
Ook deze is weer PRACHTIG!!! Wat maak je toch een GEWELDIGE bloemen!
Ik blijf er naar kijken. 
Nou, deze wil ik ook wel hoor
Ontzettend mooi!!
Wauw! Ik vind al je taarten echt prachtig, strak en tijdloos! Je bent mijn inspiratie voor mijn eigen bruidstaart 
super mooie taart weer. hoe heb je de bloemen op de taart bevestigd? als ik goed kijk zitten de bloemen op ijzerdraag neem ik aan iig.
[
Ohhhh prachtig Caroline! En heel eerlijk vind ik jouw foto's mooier
Dank je.
saltandpepper
Wat een geweldige mooie taart en hele mooie bloemen!
Hoe blijft dat hart zo mooi staan die lijkt me best wel zwaar of viel het mee mooi hoor!
Daar heb ik een stokje achter zitten die ik met icing heb vastgezet, en zo is die taart gestoken.
Karen-Dodenbier
PRACHTIG WEER! Kan jij me vertellen hoe jij de vlinders uit die uitsteker heeft gekregen? Ik kreeg het niet voor elkaar!!!!Groetjes K@rEn
Hoi Karen
Ik gebruik half om half fondant en gumpaste, als het erg zacht is even wachten en dan met een naald of je tooltje waar die naald op zit even rond langs de kanten iets oplichten en dan wip je hem er zo uit. Gebruik je wel het Jem matje waar je de uitsteker in klemt? Ook helpt het als je een beetje crisco dun op je lapje fondant/gumpaste smeert, maar dan wel heel dun.
Ik hoop dat het je nu wel lukt.
smollebulle
Prachtig Caroline! Vorige week kon ik het 'live' tegen je zeggen (intatuin rhoon) en doe het hier nog maar een keer: ik ben fan!
Dank je, jullie hebben mij laten blozen. Was leuk om jullie te ontmoeten. 
super mooie taart weer. hoe heb je de bloemen op de taart bevestigd? als ik goed kijk zitten de bloemen op ijzerdraag neem ik aan iig.
Ze zitten niet allemaal op ijzerdraad, de rozen zijn van marsepein, en zitten met icing vast.
De andere bloemen zijn kleine boeketjes die ik met dat speciale tape heb omwonden. En ze met kleine flowerpicks in de taart hebt gezet.
Wat een schitterende stapel, ben er gewoon even stil van!
Prachtige taart.
prachtige taart en al die mooi bloemen!!1 
Karen-Dodenbier
PRACHTIG WEER! Kan jij me vertellen hoe jij de vlinders uit die uitsteker heeft gekregen? Ik kreeg het niet voor elkaar!!!!Groetjes K@rEn
Hoi Karen
Ik gebruik half om half fondant en gumpaste, als het erg zacht is even wachten en dan met een naald of je tooltje waar die naald op zit even rond langs de kanten iets oplichten en dan wip je hem er zo uit. Gebruik je wel het Jem matje waar je de uitsteker in klemt? Ook helpt het als je een beetje crisco dun op je lapje fondant/gumpaste smeert, maar dan wel heel dun.
Ik hoop dat het je nu wel lukt.
Ik vind jouw eigen foto's ook mooier/scherper. En ook weer een prachtige bloemenval, die kleuren ook zo heerlijk fleurig zoals een bruiloft ook is 
Maar mag ik dan vragen welke uitsteker?
[
mickjuulmae schreef:Ohhhh prachtig Caroline! En heel eerlijk vind ik jouw foto's mooier
Dank je.
saltandpepper
Wat een geweldige mooie taart en hele mooie bloemen!
Hoe blijft dat hart zo mooi staan die lijkt me best wel zwaar of viel het mee mooi hoor!Daar heb ik een stokje achter zitten die ik met icing heb vastgezet, en zo is die taart gestoken.
Karen-Dodenbier
Hoi Karen
Ik hoop dat het je nu wel lukt.smollebulle
Prachtig Caroline! Vorige week kon ik het 'live' tegen je zeggen (intatuin rhoon) en doe het hier nog maar een keer: ik ben fan!Dank je, jullie hebben mij laten blozen. Was leuk om jullie te ontmoeten.
Bedankt Caroline voor de uitleg! Ik ga het zeker weer probeer op jouw maneer!
Wat een prachtige bruidstaart, die kleuren en die mooie bloemen, helemaal geweldig 
Karen-Dodenbier
Hoi Karen
Ik hoop dat het je nu wel lukt..
Ik vind jouw eigen foto's ook mooier/scherper. En ook weer een prachtige bloemenval, die kleuren ook zo heerlijk fleurig zoals een bruiloft ook is
Maar mag ik dan vragen welke uitsteker?
Dat zijn de uitstekers van Jem, zitten 4 verschillende vlinders in een pakje
Heeeeeeeeeeeeeeeeel mooi!!!!
Prachtig.
prachtig! Ik ben echt fan van je!!
Wauw! Ik vind al je taarten echt prachtig, strak en tijdloos! Je bent mijn inspiratie voor mijn eigen bruidstaart
prachtig! Ik ben echt fan van je!!
Dank jullie voor het compliment, leuk om te lezen.
Prachtig hoor!!! De bruid heeft trouwens ook een prachtige jurk
maar dat terzijde.. Echt heel mooi
Bedankt voor je antwoord!
Ben blij dat je hier zelf ook tevreden over kunt zijn, anders wordt het wel erg treurig met wat je van jezelf verwacht, Caroline! Wat een prachttaart weer en zo heerlijk fris en fel!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit vond ik wel een mooie bruidstaart "Ja ik wil"