Re: alles geboetseerd!!! Alice in Wnderlnd
Gaaaaf!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » alles geboetseerd!!! Alice in Wnderlnd
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gaaaaf!!!!
poeh hey, wat een werk, maar mooi hoor! Ja boetseren vind ik ook 1 van de leukste dingen!
Heel leuk!!
Wauw,wat mooi!!!
Heb binnenkort ook een taart met dit thema,al wil de jarige meid wel dat het konijn de hoofdrol speelt!![]()
Ben er nog niet helemaal uit hoe ik deze ga maken,maar mag ik die van jou opslaan ter inspiratie?![]()
Alvast bedankt!!!
Marie.
Ja, natuurlijk mag dat! Normaal maak ik zelf het ontwerp, maar heb een gedeelte van deze taart ook van CC...
Leuk geworden!
Sjee wat een werk!! Maar WAUW wat kan je dat boetseren goed
snap dat je het leuk vind om te doen! Echt super
Heel veel ge-fimo-t vroeger! Heb altijd workshops van Carla Pont gehad, de fimo boekjes schrijfster van die tijd. En, jaren later dus nog profijt van! Gewoon beginnen en de verhoudingen goed bekijken, dan kan het eigenlijk niet mislukken! Thx voor je compliment!
Wat lief al jullie reacties, maar nog geen tips voor de pillars... moet toch zelf even het www gaan afstruinen denk ik hoe het wel moet 
Amai, daar zul je idd wel werk aan gehad hebben!!!! Maar wel heel mooi geworden, hé!! Echt super!!!

jeetje wat is ie mooi...
Wat een werk, maar wat ontzettend mooi geworden.

WAUW!!!! helemaal te GEK!
wat ontzettend goed van je, heerlijk om naar te kijken!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » alles geboetseerd!!! Alice in Wnderlnd