Onderwerp: tweede bruidstaart een beetje trots
Onze tweede bruidstaart. Is een slechte foto was erg donker op locatie. Krijgen hopelijk een beter van de fotograaf

zoals beloofd een beter foto van de fotograaf
bij passende cupcakes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » tweede bruidstaart een beetje trots
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Onze tweede bruidstaart. Is een slechte foto was erg donker op locatie. Krijgen hopelijk een beter van de fotograaf

zoals beloofd een beter foto van de fotograaf
bij passende cupcakes
Heeeeel mooi, daar mag je trots op zijn!!! 
inderdaad heeel mooi
en wat een werk al die rozen zeg...
mooi! hopelijk krijg je inderdaad een beter foto dan komt die nog beter tot zijn recht!
foto's van de fotograaf gekregen 
Wat een werk, al die rozen, maar het is het dan ook echt waard geweest.
Wat mooi. Leuk ook met de bijpassende Cupcakes.
wauw! heel erg mooi met die rozen! hoe lang ben je daaraan bezig geweest?
Dank jullie wel. Ik hou eigenlijk nooit de tijd bij als ik iets aan het maken ben. Het gaat tussen de bedrijven door, begin wel vroeg genoeg meestal 3 weken van tevoren.
Wat een prachtige bruidstaart , petje af hoor ! 
O wauw, die rozen... Schitterend!!
"Een beetje trots" zegt ze dan.... Hij is WAANZINNIG!!!!!!!!! 
Mooi!
Heb je de rozen zelf gemaakt? Of een mold gebruikt. En hoe heb je ze drie weken bewaard. Heb je gumpasta gebruikt of fondant met tylose. Heb je pearl spray gebruikt of pearl dust. Ik vind de taart heel mooi. Ik hoop dat ik over een tijdje ook zo'n taart kan maken. Vandaar dat ik zoveel vragen stel. Ik moet namelijk nog veel leren.
ik heb de rozen zelf gemaakt voor de taart, de roosjes op de cupcakes zijn gemaakt met een mold. Ik heb ze bewaard in eierdozen afgedekt met plastic, het is gewoon fondant ze drogen in maar worden niet keihard. De roosjes voor de cupcakes heb ik gedust, de rozen van de taart en de taarten zelf heb ik gespoten. Hopelijk heb je wat aan mijn antwoorden.
Groetjes Maja
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » tweede bruidstaart een beetje trots