1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben op dit forum gestuit, en heb me na ff gluren meteen maar aangemeld. Dus dan stel ik me ook meteen maar voor..

Ik ben dus Ingrid, ben 34 jaar en woon in Assen.

En ben sinds kort, in aanraking gekomen met het taarten virus.. Haha. Heb in oktober een workshop gehad, en vind dat zo leuk, dat ik meteen een flink startpakketje heb aangeschaft om thuis ook aan de gang te kunnen.

Aankomend weekend, gaat manlief een weekendje weg, en als zoonlief dan in bed ligt, ga ik 2 zwarte pieten taartjes proberen te maken.

Ik ga dan nog wel voor 2 bolletjes, omdat we Sinterklaas in 2-en vieren er niet zo heel veel mensen zullen zijn, lijkt mij 2 taarten van 20cm te groot worden.  Dan zitten wij thuis waarschijnljk met een overschot aan taart, of ze worden half weggegooid.. Dus dat vind ik zonde..

Voor de kerstdagen maak ikdan wel een gewone ronde taart..

Nou ja.. Ik ga hier nog ff verder neuzen. Heb zoveel moois voorbij zien komen!!

Groetjes van Ingrid

Re: Even voorstellen

Hallo Ingrid, welkom op dit gezellige forum. Gek he, hoe het taartenvirus je kan overvallen  :lol:
Maar met alle tips en trucs op dit forum wordt het alleen nog maar leuker!

Hallo Ingrid, welkom op dit gezellige forum. Gek he, hoe het taartenvirus je kan overvallen  :lol:
Maar met alle tips en trucs op dit forum wordt het alleen nog maar leuker!

4 Laatst bewerkt door Ingeborg Martens (20-11-2011 15:46)

Iets gaat niet goed en zie ineens 3 x mijn bericht.....

5

Dankje!!
Ja apart hoor.. Maar dat heb ik met meer dingen..

Ik was al een tijdje geinteresseerd in taarten decoreren, maar nooit eerder een ws gedaan.
Nu dus wel. En wat niet geheel onbelangrijk is, het taartje van de ws was ook heeeeel erg lekker!!

Groetjes van Ingrid