Onderwerp: Je hebt een opdracht maar je bent ziek...
... Tja, wat doe je dan?? Ik zou eigenlijk twee taarten bakken voor de 4e verjaardag van Demi (1 gewone en 1 kleintje) maar ik werd gisteravond ziek en voelde me vanochtend alleen nog maar zieker worden... Maar ik wilde die taart eigenlijk wel maken... Dus even gebeld dat het kleine taartje niet ging lukken, maar de Hello Kitty taart (volgens mij het meest gepuzzelde plaatje hier op het forum
) zou ik wel gewoon maken. Ik had het plaatje toch al klaar, dus hoeveel werk zou het nog zijn?
Nou, best veel nog dus! Met een ziek hoofd gaat het toch een stuk minder prettig, en mijn dochtertje van 10 maanden was ook niet al te fit en wou voortdurend 'mama'... Schiet niet op!
Hier en daar wat slordig afgewerkt (ik wil ECHT een pearlmold in plaats van de stomme cutter die ik nu heb...) maar op zich vind ik 'm best mooi geworden. Voor het jurkje een beetje geinspipikt van Hare Zoetigheid, hoewel die van haar vele malen mooier is 
Genoeg geklets, hier is de taart;

Bedankt voor het kijken en feedback is welkom! (En ik weet dus dat het parelrandje niet mooi is geworden... Rotding)

En bedankt voor de inspiratie