Onderwerp: Die blauwe mannetje....net weer iets anders
Ze zijn weer IN hé de smurfen.....

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Die blauwe mannetje....net weer iets anders
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ze zijn weer IN hé de smurfen.....

ondanks dat.... Super leuke taart zeg. Maar wat staat grote smurf daar te doen?? 
ondanks dat.... Super leuke taart zeg. Maar wat staat grote smurf daar te doen??
Nu dat je het zegt
.... die staat daar vreemd als je de foto zo ziet , maar hij heeft zijn arm gewoon voor zich hangen en de andere steek met de duim in de lucht.
Ik zal eens kijken of ik een andere foto vind waar hij iets beter voor komt 
ik weet niet of eht hoord maar de bovenste laagg lijkt wat scheef maar ziet er wel leuk uit
Zo ik heb er een bal bij gelegd ....want nu bleef het me storen ondanks dat er niets aan de hand is...

@ sweetlovely ik denk dat deze foto beter is , soms bedriegd een foto fel hé .....net zoals grote smurf, maar als je de taart in het echt ziet is er niets aan de hand.
Maar de volgende x ga ik toch beter op de positie van de handen letten.
HEEL erg leuk!
heel leuk hoor! mag ik vragen waar je die stippeltjes mee zet op de bloemen?
heel leuk hoor! mag ik vragen waar je die stippeltjes mee zet op de bloemen?
Hoi Sabbie ... ik heb de stipjes gedaan met een fijn penseeltje en eetbare verf 
Whahaha... nu speelt hij met z'n bal
nee hoor, niets aan de hand !
Ik vind het een geweldige taart, veel te zien, mooie kleuren en een super leuk huisje, helemaal top !!
weer zo;n leuke Nicole
groetjes Carla
Ziet er weer heel goed uit Nicole!!!Moest er wel mee lachen met het comentaar op grote snurf!! 
sabbie27 schreef:heel leuk hoor! mag ik vragen waar je die stippeltjes mee zet op de bloemen?
Hoi Sabbie ... ik heb de stipjes gedaan met een fijn penseeltje en eetbare verf
dank je! ik heb laatst een keer een poging gedaan tot boetseren en toen oogjes gedaan met kleurtstof maar dat werd niet hard! dus nu opzoek naar eetbare verf!
Wat een super leuke taart!! Hoe zorgen jullie toch dat de poppetjes zo mooi blijven staan?
Helemaal leuk!
Leuke taart, nu speelt grote smurf met de grote bal

mooie taart, ik vind het huisje bovenop ook heel mooi
Echt geweldig Nicole!! Hij is helemaal áf!! 
Leuk geworden hoor.
Dank jullie el dames!!! 
la la la laaa la la! leuk ik vind de grote karate smurf ook wel iets hebbe zonder bal! beetje mix van kungfu panda en grote smurf mediterende kungfu houding ofzo maar jou taarten kennenende is dat gewoon een gek foto verschijnsel want jou poppetjes en taarten zijn altijd super mooi!
la la la laaa la la! leuk ik vind de grote karate smurf ook wel iets hebbe zonder bal! beetje mix van kungfu panda en grote smurf mediterende kungfu houding ofzo maar jou taarten kennenende is dat gewoon een gek foto verschijnsel want jou poppetjes en taarten zijn altijd super mooi!
Dank je wel Dore voor dit mooie compliment 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Die blauwe mannetje....net weer iets anders