1

Onderwerp: cupcakes cake n party (soezie)

Hoi Allemaal,

Ik heb normaal altijd funcakes of een of andere zwarte verpakking om cupcakes mee te maken.
Nu hadden ze een nieuwe bij de taartwinkel waar ik altijd mijn spulletjes haal... ik moet er dus 60 maken, dus 2 pakken gehaald.

Het is dus van cake 'n party en er staat soezie op.. (geen aveve)
Ze staan nu in de oven, maar wat een andere mix als wat ik gewend ben!
Het was echt heel plakkerig, bijna niet uit spuitzak te knijpen.. en ik krijg met moeite er 11 uit.
In de mixer mixt ie echt verschrikkelijk, alles blijft aan de mixers zitten, krijg je er alleen af als je tussendoor met een mes het eraf schraapt!
Ik heb 40 gram per cakeje gedaan (ooit gelezen hier op t forum).
Ze staan nu in de oven (eerst 10 min op 150, dan 10 min op 180 staat op verpakking).
Ik moet zeggen ze zien er wel mooi uit, en ze ruiken heerlijk!
Dus ik ben benieuwd of ze lekker smaken...
Ik zie nu dat ze wel erg hoog worden...... hmm..

Zijn er nog meer mensen die met deze mix hebben gewerkt?
Doe ik iets verkeerd of is t normaal dat ie zo plakkerig is?

Smakelijke groetjes,
Chantal

2

Re: cupcakes cake n party (soezie)

Ik heb niet met deze mix gewerkt, wel afgelopen week met de sponge cake van hetzelfde merk. En die is zoooo lekker.
Vind ik die anderen altijd 'stinken' deze ruikt en smaakt geweldig. En de taart ook, heb ik gehoord, hou er zelf niet van  :nooo
Maar smaken verschillen, w.s vindt niet iedereen dat.

Ik bak zelden cc's dus die mix zal ik voorlopig niet halen.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

3

Ik heb er vandaag uiteindelijk 54 gebakken, en ik moet zeggen later ging het mixen beter.
Mijn man vindt ze lekkerder smaken als de andere die ik gemaakt heb, ik vond ze ook wel lekker.

Dus al met al ben ik toch tevreden.

Smakelijke groetjes,
Chantal

4

ik had deze ook "gauw" gehaald omdat ik snel cc's moest maken, maar wat een vreselijke mix....
idd ook om het in de bakjes te krijgen...pffffff

ze worden wel heerlijk luchtig en ze zijn wel lekker, maar niks gaat boven een eigen recept die stukken smakelijker is i.m.o. ( al had ik wel zeer positieve reacties hoe ze smaakten)

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

5 Laatst bewerkt door inge h (20-11-2011 01:21)

ik heb ze nog niet geprobeerd maar soezie hebben ze geloof ik hier bij de boerenbond
(waar ze nu ook wat wilton icing hebben enzo)
zal het eens een keertje meenemen, dank voor de tip ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????