Re: [Feedback] Carte blanche maar ik vind er niets aan.. *nu met poppetje*
Eenvoud siert, wel anders dan anders dat wel. Maar niks mis mee hoor. Maar het idee met dat poppetje maakt het wel superleuk.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » [Feedback] Carte blanche maar ik vind er niets aan.. *nu met poppetje*
Eenvoud siert, wel anders dan anders dat wel. Maar niks mis mee hoor. Maar het idee met dat poppetje maakt het wel superleuk.
wel leuk taartje hoor
Bo2309 schreef:Hij is inderdaad anders dan je andere taarten, maar ik vind het een leuk en superstrak taartje hoor! mooie strik ook!
En dat poppetje erbij klinkt super, maar... schud jij zo'n poppetje dan echt zo uit je mouw...
ik zou er een dag van te voren niet aan moeten denken om er ineens nog een heel poppetje bij te moeten boetseren...
ik ben heel benieuwd naar je eindresultaat, maar zoals gezegd, ik vind je taart nu al mooi!Dank je wel voor je reactie en je compliment.
Ja het poppetje is nu af in m'n hoofd, nu moet ik hem enkel nog even maken hèEn aangezien we visite uit NL is het niet zo netjes om te gaan zitten boetseren aan de eettafel terwijl iedereen in de huiskamer zit
Dus ik moet nog even kijken hoe ik dit ga brengen...zoiets van nou ik heb iets heeell leuks voor vanavond, we gaan met z'n alle boetseren
![]()
![]()
in mijn hoofd kan ik ook goed boetseren
helaas kan ik het in het echt niet zo goed, maar jij gelukkig wel. Ben benieuwd hoe je groepsactiviteit vanavond afloopt 
Ik vind de taart wel erg mooi....Maar je moet idd lekker bij je eigen gevoel blijven en bij je eigen stijl blijven....En poppetje met een lijnkwast, en letters in zijn/haar hand vind ik een leuk idee.!! Ben benieuwd!!!
he zo;n soort taart heb ik in mn favorieten staan! alleen dan met rode letters love! Zou hem graag nog eens maken, die van jou vind ik heel gaaf!!
he zo;n soort taart heb ik in mn favorieten staan! alleen dan met rode letters love! Zou hem graag nog eens maken, die van jou vind ik heel gaaf!!
Is 't een vierkante met blauwe achtergrond?? Hij is leuk hè
dat vond ik dus ook vandaar de Happy Birthday versie 
Bedankt voor jullie reacties en het meedenken.
Het blauwe randje is niet meer gelukt maar het poppetje is klaar en het is alweer meer mijn ding.
Ik zal morgen bij daglicht een foto nemen.
Zo en nu een glaasje wijn met de visite 
Ben ook benieuwd hoe hij nu geworden is! 
Ben ook benieuwd hoe hij nu geworden is! 
Stond dat ik 5 seconden moest wachten
, nu dus 2x geplaatst ( ben wel hééél nieuwsgiereig zeker??
)
Zo de nieuwe foto's zitten erbij
Ik ben heel benieuws wat jullie ervan vinden. Het blauwe lijntje is niet meer gelukt.
Het dametje had vanochtend ietswat dikke enkels..toch een beetje ingezakt vannacht.
En ik hou het voortaan toch maar bij taartjes met boetseersel erop, is toch meer mijn ding. 
En iedereen bedankt voor de tips en het meedenken

Heel leuk!! 'k Vond 'm al super zonder poppetje, maar nu is'ie nog leuker!!
ja zo heeft het toch wat meer! vooral de kleur erbij doet het hem wel.

je nieuwe versie is echt geweldig!!! Wat een verschil kan zo'n poppetje maken

Jeetje, effe geboetseerd.....superknap en superresultaat!
knapt ie helemaal van op
hij was al mooi maar nu is ie top
zo kennen we je weer 
ik vind hem geweldig leuk...niets van de prijs af doen
Zoooo knap!! Ik ben met zo'n poppetje 3 dagen bezig en dan is die de helft zo mooi
Prachtige taart!!
ik neem mijn woorden terug...samen met t poppetje is deze taart helemaal af...

Jaaaa leuk leuk zo is het weer een echte Femke!
Geweldig!!!....En die slippertjes en die teentjes.....Een mooi geheel geworden zo!!!
Yeahhh!!!

Oh wow, wat heb je dat geweldig gedaan, vond je taart al prachtig maar nu is ie nog mooier !!
zo is ie helemaal super, echt gaaf
Ja zo is ie af !!! Een echte femke!!!!!!!!!!

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » [Feedback] Carte blanche maar ik vind er niets aan.. *nu met poppetje*