1

Onderwerp: Helemaal zin in!!

Hallo allemaal,
Ik begin net in de wereld der taarten en vind het helemaal leuk! vorig jaar trok in de stoute schoenen aan en heb het een en ander gekocht om voor mijn dochter een barbiepop taart te maken!! Groot succes en dat smaakte naar meer!! Nu maken we geregeld lekkere taarten/cakes/koekjes en ga me nu wagen aan de cake pops, heb net een apparaat daarvoor gekocht. Ik haal veel bij cook&co en geniet ervan om te zien dat er zowaar iets moois en lekkers ontstaat!!  :9
Ilona Rietman

2

Re: Helemaal zin in!!

Welkom en ik ben benieuwd naar de cake pops uit het apparaat, ben nog aan het dubben of ik het uiteindelijk veel of niet ga gebruiken!
Bak ze!!! :thumb:

Een ongeluk zit in een klein hoekje, geluk zit in al de rest!

3

Welkom Ilona!

ik heb ook pas die cakepop apparaat gekocht heb em al een paar keer gebruikt ze smaken wel heel lekker lekker luchtig..
enigste wat ik wel ervan vind is als je iets anders moet maken dan een ronde cakepop dan gaat het helaas niet al moet ik zeggen dat ik er laats wel hello kitty pops mee heb gemaakt en ze zagen er best geslaagd uit! haha

succes verder met het bakken!  ;)

Hallo Ilona, welkom en heel veel leesplezier op dit forum en succes met je cakepops