1 Laatst bewerkt door Batgirly (18-11-2011 00:41)

Onderwerp: Betty Boop

Rockabella Betty ter ere van mijn 40e B-day!

Na veel uren boetseerwerk, dacht ik als 'volleerd fotografe' ff een paar fotootjes te maken.

Ben met m'n camera aan het prutsen en ..... knal kling kledder.... Valt Betty achterover van de taart op het aanrecht.... ai.... Op het moment dat ik dacht dat er alleen maar een scheurtje in de voet zat, brak gewoon de hele voet eraf, grrrrr  :x 

Met een beetje lijm en een prikkertje was de operatie redelijk geslaagd. Ik let nu in het vervolg wel een beetje beter op als ik fotootjes sta te maken  :/

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UTCYD8R4.jpg

2

Re: Betty Boop

Wat is ie leuk. Die veren ben ik groot fan van ,maar kan ze nooit ergens vinden

Veel taart plezier

Ow stoer!

@Bettie, onmine hebben ze deze of bij een feest winkel.
Je moet zoeken onder SPANDONIS veer.

4

Wat een grappige taart, super...  :D

Wat een leuke, mooie taart  :thumb:

6

helemaal geweldig! :thumb:

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

7

Wauwwww wat een supertaart!!! En een hele fijne verjaardag :)

Bettie: Wat is ie leuk. Die veren ben ik groot fan van ,maar kan ze nooit ergens vinden....

bij ons op de markt zijn ze nu volop te verkrijgen bij de fourniturenkraam, omdat het zwarte piet tijd is en die ze op zun muts heeft  :Y

8

Hoe gaaf !! Van harte gefeliciteerd  :thumb:

9

Geweldig!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

10

Thnx ladies voor jullie leuke reacties! We zijn vandaag druk bezig geweest met een Grolsch beugelfles. Als ie klaar is, komt die vast ook wel ergens bij de foto's te staan  ;)

Fijn weekend allemaal!

11

Fantastisch, wat een gave taart!!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

Wauw die is echt heel erg leuk!!! En ik kan die veren ook nooit vinden, vind ze zo gaaf op een taart. Betty is ook erg leuk geboetseerd, volgens mij best lastig  :thumb:

'I love it when a cake comes together'

13

Gefeliciteerd!! En helemaal leuk!!

14

Waauw mooi :)

Een hele leuke en mooie taart. Wat een pech zeg dat haar been brak :s  Bedenk mij dat ik ook nog ergens een taart heb staan met een meisje in een glas.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

Heel leuke taart  :thumb: . Heb je ook een close-up foto van Betty zodat we ze beter kunnen bewonderen ? Lijkt mij inderdaad niet zo simpel om Betty te boetseren.

:thumb:

17

Wat een gave taart! Super mooi gemaakt! O o en dan Betty laten vallen grrr  :mad:   :x  wat erg.... zou met het zweet op m'n rug staan. Maarre je ziet er niets van hoor, goed chirurgen werk  ;)
Fijne verjaardag nog!

18

ik heb  een leuke opdracht gekregen voor een benefietavond tegen baarmoederkanker en kreeg deze foto toegestuurd als inspiratie...

waw,hier kan ik dus niet tegenop
allereest kan ik dus niet boetseren
en ten tweede,ik zoek me suf voor deze veren,kan jij me even op weg helpen?

groetjes

19

bakerellaa schreef:

allereest kan ik dus niet boetseren
en ten tweede,ik zoek me suf voor deze veren,kan jij me even op weg helpen?

groetjes

Hoi Bakerellaa,
Je kunt er ook een rechtopstaand puzzelplaatje van maken mocht het boetseren je niet makkelijk afgaan. De veren heb ik bij een hobbywinkel gekocht. In Nederland vind je die veren daar vaak of misschien bij een fourniturenwinkel? Suc6 met je opdracht voor dit superdoel!

Groetjes van Sandra