Onderwerp: nog ff zelf een mold gemaakt,dus beetje Karen Davies & mezelf
vriendinnetje wilde taartje ,dus kon ik mooi mezelf gemaakte mold gebruiken,vandaar de titel beetje Karen Davies en beetje van mezelf
taartgroetjes Carla
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » nog ff zelf een mold gemaakt,dus beetje Karen Davies & mezelf
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
vriendinnetje wilde taartje ,dus kon ik mooi mezelf gemaakte mold gebruiken,vandaar de titel beetje Karen Davies en beetje van mezelf
taartgroetjes Carla
Mooi!!
Strak! En leuk die Mold!
Mooooi!!! Heb het spul ook in huis, nu nog tijd om een mold te maken 
Schattige taart!
Erg mooie Mold, knap gedaan hoor! 
Schattige taart!
Erg mooie Mold, knap gedaan hoor! 
dank voor de leuke reaktie's
en even voor de goede orde,het geen dummy hoor ,kreeg al een reaktie,die gene dacht dat het een dummy was
lekker gevuld met chipolata en net al een sm'je dat tie heeeerlijk was ,dus weer lekker gevoel ;)nog een smsje,er was nog klein stukje over
,nou voor de avond om is ,is tie op, geweldig ,zij is zo'n happer met der moeder samen en nog slank ook 
@siep maken hoor ,tis zo leuk als je het resutaat ziet
Wat een mooi taartje
Dat is een mooi strak taartje Carla 
Hij is zeker strak, en zelf moulds maken
hebbuh hebbuh hebuh!!!
Mooie taart en kleuren
, ga toevallig morgen taartje bij een collega brengen die 50 wordt en je zult het niet geloven maar hij is roze en wit mét dezelfde mold
, morgen even fotootje nemen...
Femke,alleen de middelste is van Karen Davies en de andere heb ik zelf gemaakt met sillicreatie's pasta ,ben dol op dat spul
en slagroompuntje,heb um gezien,
taartje
grt Carla
Femke,alleen de middelste is van Karen Davies en de andere heb ik zelf gemaakt met sillicreatie's pasta ,ben dol op dat spul
en slagroompuntje,heb um gezien,
taartje
grt Carla
Hoi Carla, dat was een ander taartje
, had die voor mijn collega er pas de 21ste op gezet hahaha
Ja leuke Mold! En mooi taartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » nog ff zelf een mold gemaakt,dus beetje Karen Davies & mezelf