1

Onderwerp: plop, kwebbel, klus en lui..

Voor het eerst mijn nieuwe vierkante bakblik uitgeporbeerd. Toch wat lastiger bekleden als een ronde taart.. :s

Opgeleukt met een een eetbare print..

Feedback is welkom!! :Y

http://judithdeijk.hyves.nl/showImage.php/1439399376_6_D0oB.jpg?v=0.8413427326793179

http://94.100.120.151/1439350001-1439400000/1439399201-1439399300/1439399208_6_t3wZ.jpeg

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

2

Re: plop, kwebbel, klus en lui..

Goede reden voor een taart!  ;)
Vierkant viel mij ook tegen de eerste keer, maar toch goed gelukt hoor, ik heb veel meer moeten camoufleren... Ik vind de lijst om de foto ook leuk gedaan. Had misschien iets verder naar onder gekund om aan de bovenkant iets meer ruimte over te houden, maar dat is een beetje muggezifterij geef ik zelf toe...

3

Annehoog.. Bedankt voor je feedback.. Zie het nu zelf ook, had i.d ee cm of 2 naar onderen gekunt. :Y

"Esmee 11-12-2007"

4

Leuk vrolijk taartje :)  :)

Ik vind vierkant altijd juist beter bekleden dan rond, hoekjes vastmaken, zijkanten vast en klaar :) 

Feedback: lijstje ziet er leuk uit, maar om het rechter (zodat je geen kronkel in je lijstje) neer te leggen kun je bv met een liniaal het fondant of marsepein op zijn plek duwen (zachtjes ;) )

5

leuk!

6

Siep.. Wie weet komt ik ooit op mijn uitspraak terug.. ;)  Bedankt voor je feedback op het lijstje. Heb het nog kunnen toepassen en het lijkt een stuk netter nu. :Y

Lenney.. Bedankt..

"Esmee 11-12-2007"

7

Leuke,gezellige taart!verbeteringen zijn al genoemd in bovenstaande reacties :Y

8

juudje84 schreef:

Siep.. Wie weet komt ik ooit op mijn uitspraak terug.. ;)  Bedankt voor je feedback op het lijstje. Heb het nog kunnen toepassen en het lijkt een stuk netter nu. :Y

Lenney.. Bedankt..

Kijk eens aan, handig toch zo'n forum :)  :)  :)

9

leuk, leuke letters ook!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

10

leuk gedaan! (die tip van liniaal ga ik onthouden)

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

11

Bedankt voor de leuke reacties.. En voor de feedback..Heb hier al zoveel geleerd .. :Y

"Esmee 11-12-2007"

12

Leuk Plop taartje

13

Dank je. :D

"Esmee 11-12-2007"