Re: De kleine Ilyess met z'n grote vriend...

wat een leukerd..heel mooi

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

27

hij is echt heel erg leuk super geboetseerd!!!

groetjes stephanie

Bedankt allemaal voor de leuke reacties :Y

29

och hemeltje, ik vind hem super, dit is nu echt een lief taartje, je bent gewoon vertederd als je er naar kijkt en nog  :thumb:  voor de nette en strakke uitvoering!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

30

Wat een onwijs leuke lieve taart!!! Echt top gedaan weer!!  :thumb:

Dat met die sproetjes, dat probleem ken ik, hahaha! Ik heb eens een baby om zeep geholpen, nadat ie al helemaal aangekleed en wel was... nog even een paar sproetjes erop, en pats! daar stond een man met een ongeschoren gezicht!  :s  :lol: Inmiddels heb ik geleerd dat de sproetjes hoger moeten, echt op de jukbeenderen, en max 3 lichte sproetjes per wangetje, dan heb je geen baard meer!  :lol:

31

Heel mooi...en dan die blikken van jongen en cars, ze zijn échte maatjes....prachtig hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

32

Ontzettend leuke taart :Y

Groetjes v. Annette.

33

Wat is ie weer leuk en wat een goed idee de carsauto als speelgoed!

34

Wat een lieffie zeg! Mooi gemaakt :Y

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

Dit is inderdaad een heel leuke Cars-taart. Anders dan we gewoonlijk zien. Heel creatief opgelost.

Fijn Femke dat we weer heel regelmatig van jouw werk mogen genieten en jouw mooie taarten kunnen bewonderen. :thumb:
Super !

36

Wauw!
Prachtig :Y  :thumb:

37

heel leuk gedaan(en bedacht ook)

met 1 hand kan je hele mooie taartjes bakken! heb zins juni een half verlamde rechter hand.