Re: De Bluffende Bakster - Wonky bruidstaart
Ha ha leuke titel, ook een prachtige taart(en) 
De kunst is om de taart zo te verdelen zodat iedereen denkt dat hij het grootste stuk heeft!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De Bluffende Bakster - Wonky bruidstaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ha ha leuke titel, ook een prachtige taart(en) 
Wat mooi gedaan! En wat een uitkomst die standaard 
Prachtige taart!!
Die standaard is ook helemaal mooi.
Misschien dat ik mijn man ook maar eens lief moet vragen om zijn gouden handjes te laten wapperen....
PRACHTIG!!! Echt heel mooi! Goed opgelost ook 
Hij is prachtig!
Mooie standaard ook zo, knap van manlief!
En leuk dat je de pilaar 'bebald' hebt, dat maak 'm helemaal af!
Heel gaaf! En goed opgelost allemaal! Je mag trots zijn op jezelf,... en je mannetje natuurlijk! Laat je hem ook even meegenieten van alle leuke reacties hier 
Groetjes Suus
Het eerste wat ik dacht toen ik de foto zag was; ohh god wat eng! Kheb het idee dat de bovenste taart er zo af kan glijden, en dat zou toch wel vreselijk zonde zijn! Ik vind de taart (en de standaard) echt heel erg mooi samen. En heel erg knap dat je durft te bluffen, ik zou veel te bang zijn dat er iets mis zou gaan. Respect!
Wat een prachtige taart! Vind de kleur ook heel erg mooi!
Wauw, heel erg mooi!!!!! Was mijn hubbie maar zo handig 
Het eerste wat ik dacht toen ik de foto zag was; ohh god wat eng! Kheb het idee dat de bovenste taart er zo af kan glijden, en dat zou toch wel vreselijk zonde zijn! Ik vind de taart (en de standaard) echt heel erg mooi samen. En heel erg knap dat je durft te bluffen, ik zou veel te bang zijn dat er iets mis zou gaan. Respect!
Ik heb, nadat ik de standaard op de foto gezet heb, nog een stukje van de PVC-pijp afgezaagd. Uiteindelijk prikte de standaard een centimeter of 5 in de bovenste taart. Die was dus gemaakt van 2 biscuits, inclusief alle fondant woog hij wel 1,5 kilo. Solid as a rock, ik heb er zelfs nog expres aan getrokken en geduwd om 'm te testen.
Heel gaaf! En goed opgelost allemaal! Je mag trots zijn op jezelf,... en je mannetje natuurlijk! Laat je hem ook even meegenieten van alle leuke reacties hier wink
Ik ga het hem laten lezen! 
een woord:
Wauw!!
wat GAAFFFFFF
en wat goed gemaakt die standaard
.
grt Carla
Ik ben sprakeloos! Mooie kleur, heel chic!!
Wauw wauw wauw! Meer kan ik niet zeggen, top job! 
echt gaaf! fijn ook dat je man zo handig is!
Hele mooi taart, en wat een goed idee zo die standaard 
Ik heb die standaard en nog niet een keer gebruikt 
Hele mooi taart, en wat een goed idee zo die standaard
Ik heb die standaard en nog niet een keer gebruikt
Ik vind 'm op het plaatje van de webshop ook zo log... De afmetingen van de platen zijn het net niet, en de schroefstukken zijn gigantisch. Of valt dat in het echt mee?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De Bluffende Bakster - Wonky bruidstaart