Onderwerp: mijn versie van Ariel....
Voor een meisje wat 4 jaar wordt. Beide lagen zijn 2x gevuld met vanillecreme en 1x met aarbeienjam.

Feedback is zeer welkom!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn versie van Ariel....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een meisje wat 4 jaar wordt. Beide lagen zijn 2x gevuld met vanillecreme en 1x met aarbeienjam.

Feedback is zeer welkom!
Zo zeg, jij hebt er werk van gemaakt, vind 'm prachtig !
Wat knap gemaakt zeg!!!! en wat een details, echt super 
erg mooi! 
Een erg leuke taart 
wauw!!!
Wauw! 
Leuk gedaan!
Heel mooi!
Prachtig!!!
Mooi gemaakt zeg 
Feedback???? Is helemaal niet nodig! Ik vind hem super en ook je boetseersels, mag ik hem opslaan? Mijn kleine is helemaal verliefd op Ariël...
Toch een puntje feedback: Ik mis de kuif van Ariel. Met dat kapsel lijkt ze denk ik gelijk een stuk beter.
Verder prachtig!
Jij houdt volgens mij van boetseren; gaaf dat je Triton er ook bij hebt gemaakt (die heb ik nog niet eerder op een taart gezien). Mooi hoor!
jemig wat een werk moet dit geweest zijn zeg
, vind hem hartstikke leuk!
Heeeel mooi! Wat een mooi boetseerwerk! 
Heel wat uurtjes werk... Knap gedaan!
Prachtige taart, geweldig geboetseerd! Enige wat ik aan feedback kan bedenken is wat Annehoog al opmerkte: Ariël's kuif.
En misschien een wat betere belichting tijdens het fotograferen? Ik vind de foto wat aan de donkere kant en dat is jammer voor zo'n prachtige taart. Misschien kun je wat varieren met verlichting, flitslicht, wat tips vragen aan een bekende (hobby)fotograaf en/of een workshopje fotograferen/Fotoshop? Is iets wat ik zelf ook nog graag eens zou doen, het scheelt volgens mij heel veel en het kan je taart er echt uit laten knallen! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn versie van Ariel....