1

Onderwerp: hazelnootschuim vulling

hoi allemaal,

ik wil ff wat nieuws proberen. ik wil de taart gaan vullen met hazelnootcreme, en een laag hazelnootschuim. lijkt me wel lekker knisperig..

nu mijn vraag, zou ik aan het eiwit/hazelnootmengsel ook hazelnootessence kunnen toevoegen? of ik heb de hazelnootsmaak van de patidess.. zou dat kunnen?

groetjes

2

Re: hazelnootschuim vulling

kijk eens op 24kitchen punt nl bij rudolphs bakerij hij heeft een heel lekker recept voor hazelnoot progres taart misschien kan je er wat inspiratie uithalen

N-Joy Cakes

3

niemand verder ervaring hiermee? of je hazelnootsmaak van patidess hieraan kan toevoegen??

Hoi, ik heb zaterdag een taartje gemaakt met hazelnootschuimvulling. :9
Er hoeft vlgs mij niet echt een extra smaakje aan toegevoegd te worden. Heb bij de foto ( topic:  zoete "barok "zonde ) het recept op verzoek geplaatst wat ik gebruikt heb. Misschien heb je er wat aan?  :)
Succes met je taart!!

5

Als je hazelnootessence hebt, kun je dat erdoor doen, maar die geroosterde hazelnoten van het recept van slagroompuntnl lijkt me veel lekkerder.
Patidess is geen goed idee, doordat het een pasta is verandert de structuur van je meringue en ik betwijfel of-ie dan nog wel lekker luchtig en knapperig wordt....

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6

@ miss pebble en slagroompunt: dank jullie wel!!!!
ik was bang dat je met alleen de hazelnoten niet die lekkere hazelnootsmaak kreeg, maar puur witte schuimpjes met wat knapperigs erin..vandaar....

dank je wel voor het recept! ik heb hem opgeslagen en ga hem volgende week maken!
met als 2e laag hazelnootcreme.