1

Onderwerp: Beginnersvulling?

Ik heb net de basiscursus gedaan en vind het heel erg leuk om taarten te gaan maken, maar zonder de goede tips en hulp van de cursusleidster is het wel heel spannend om zelf te gaan doen! Nu wil ik toch de stoute schoenen aantrekken en voor de verjaardag van mijn zoontje een Bobo puzzeltaart gaan maken, maar ik wil niet alleen een leuke,maar ook een lekkere taart maken! Ik heb de lijst gezien met alle mogelijke vullingen, maar wat is nou een vulling die bij de meeste mensen wel in de smaak valt?? Alvast bedankt voor jullie reactie's!

Dit forum is trouwens wel verslavend, moet nu elke dag even kijken wat voor fantastisch jaloersmakende creaties er nu weer bijgekomen zijn!

2

Re: Beginnersvulling?

Jam met banketbakkersroom?

Ik had laatst een taartje gevuld met chocolademousse, erg lekker maar ook wel zwaar.
En ook het mona toetje aardbeienroomkwark is heel erg lekker.

4

Vullingen zijn echt heel persoonlijk. Ik ga voor botercreme mix met een smaakje mmmmmmmmmmm

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

5 Laatst bewerkt door kaatjuh (17-11-2011 16:43)

bestel een bakje Patidess (smaakstof)  in de webshop of taartwinkel samen met botercreme mix. Aardbei friszuur is heel lekker en valt eigenlijk bij de meeste klanten van mij in de smaak. Framboos is ook heel lekker, maar je kan natuurlijk ook andere kanten op zoals chocolade.

Combineer dit met een laagje vruchtenjam en je hebt een heerlijke en makkelijke vulling!

Chocoladebotercreme maak je door er chocolade door te smelten (of pasta, maar dat vind ik zelf niet lekker). Ik geloof dat ik op 100 gram mix(nog wel aanmaken eerst he  ;)  ) 2 repen ah euroshopper pure chocolade smelt.

hier vinden ze de hemelse modder helemaal GEWELDIG!!! ;)
en die is ook echt lekkerr.... :Y